![]() |
Duurt saai! #1626
*O*
|
Oh hij was al vol :D. Niet eens gemerkt.
|
In mijn quiche zit gehakt en hamblokjes en paprika en ui en chamignons en peper en paprikapoeder en zout en kaas. En het is miljoenlekker. <3
|
Dat zal wel, ja! :Y
Vreemd, ik had ergens in mijn hoofd dat jij vegetariër was :D. Waar haal ik dat nou weer vandaan. |
Ik heb echt nog nooit een quiche gebakken. Zie ik ook geen reden toe. Niet dat ze vies zijn ofzo, maar zie maar eens een hele quiche weg te werken in je eentje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb voornamelijk ervaring met die kant en klare Albert Heijn dingen. Welke best goed te vreten zijn.
|
Het is al veel te lang geleden dat ik heb heb gegeten. Morgen moet ik koken, dus hmmmm...
|
Heb ik je op een goed idee gebracht? :P
|
Ik denk het wel ja! Alleen dat wordt het een quiche voor mijn vader en mij, want mijn moeder lust dat niet :P. Nu eet ze nooit iets van wat ik kook, dus dat is geen nieuws.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kun je nu geen quiche lusten? Je kan er indoen wat je zelf wil! :O
|
Citaat:
|
Whuhu, ik zocht op 'interview prins friso' en kwam dit tegen. Wat was Constantijn toch een saai, braaf kind. "Hij houdt u voor de gek", no shit, Sherlock.
En wat klinken Claus en Bea hier ontzettend bekakt :| |
Is er iemand die hier iets weet over grafische rekenmachines van casio? Kan ik die op de een of andere manier resetten zonder alles te verliezen dat in het geheugen staat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
M'n moeder valt nog wel mee, maar die wil me niet alleen laten in de keuken omdat ze denkt dat ik de boel af zal breken en niks alleen kan. :facepalm: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Wat heb je er uberhaupt aan programma's opstaan die je perse wilt houden en niet nog een keer er op kunt zetten? |
Citaat:
|
Waarschijnlijk heb je de hoekfunctie (DEG, GRA of RAD) functie verkeerd staan als je met een sinus/cosinus/tangensberekening problemen hebt, tenminste, dat is wat het meeste voorkomt bij wiskundenoobs.
|
Citaat:
En ik wil resetten omdat hij wel nog grafieken kan tekenen, maar er niks meer mee kan doen. Hij kan geen snijpunten meer opzoeken, hij kan geen toppen meer opzoeken en dergelijke. Als ik dat probeer dan geeft hij 'NOT FOUND'. |
Ik zie dat het een grafiekprobleem is: dat kan ook liggen aan het bereik dat je hebt opgegeven (dus welk gedeelte van de grafiek wordt afgebeeld), alsmede de hoekinstelling die ik hierboven al aangaf.
|
Je kan ook de dingen die je wil bewaren even overzetten naar een andere rekenmachine.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo de afwas is weg *O*
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
- Bij sommige rekenmachines moet het snijpunt of de top in beeld zijn om hem te kunnen berekenen - Zijn de functies goed ingevoerd? - Je hebt op de meeste rekenmachines ook een solve-programma, daar kun je de functie invoeren en rekent hij snijpunten, toppen, etc. uit - Controleer of er ergens een optie is waarmee je de instellingen van het grafiekprogramma kunt terugzetten naar de standaard - Reset, en voer je spiekbriefje opnieuw in. Een spiekbriefje is leerzaam, hoe meer spiekbriefjes je schrijft, hoe beter je de stof beheerst. Win-win-situatie dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga morgen gewoon wel eens op school vragen of iemand er iets van weet. :y |
Met LaTeX kun je helemaal niets berekenen. :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook hier ligt het antwoord voor de hand: de berekening is te gecompliceerd voor je rekenmachine, hij loopt er gewoon op vast (net zoals mijn GR). |
Citaat:
|
Another mystery solved!
|
(of niet eigenlijk)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |