![]() |
snapback caps
hallo ik wil graag ik een snapback kopen vanuit amerika want die is nice en goedkoop. en er stonden geen maten bij dus. ik vroeg me af of die snap backs dezelfde maten hebben als die ik nu heb. mijn maat is 73/8 dat is 58.7 cm help?
|
M.b.t. goedkoop: heb je ook rekening gehouden met de importkosten? Want zo kan het ineens toch nog vrij duur uitvallen. En verder zou ik het niet weten.
|
Citaat:
|
Importkosten, niet verzendkosten. Douanerechten.
|
Citaat:
|
op de website zelf doorgaans. Ga er in ieder geval maar vanuit dat het allemaal een stuk duurder gaat worden dan dat je denkt.
|
Citaat:
|
Ik zou ze niet vertrouwen.
Deze site bevat technisch wat leuke dingetjes. Zelf heb ik een hekel aan petjes (naja, over het algemeen de manier hoe ze gedragen worden enzo...). Ik weet dus niet hoe goedkoop deze petjes zijn. In het menu zag ik hello kitty petjes staat. Uit verbazing klikte ik er op en toen stond dit er: "There are no products to list in this category." Terwijl en in het verhaaltje er boven staat: "cheaphatscaps.org is one of the greatest wholesalers for Hello Kitty Hats,Monster Energy Hats٬DC Sho" Die eerste term verandert per categorie. Verder vind ik die tekens slecht. |
Citaat:
de kosten van de meeste petten op de site zijn 9dollar + 16 dollar Table Rate (Best Way) ding staat er dan. totaal 25 dollar ongeveer als je in euro omrekent is het dan 20 euro ongeveer. maar bij sommige petten stond er ook sold out bij zo als bij deze 3 http://www.cheaphatscaps.org/atlanta...012-p-385.html |
He er valt mij nu nog iets op. Ze hebben een. Org domein.
Dit is oorspronkelijk gemaakt voor non profit organisatie's en is dus gratis. ( het klopt niet dat een bedrijf niet een paar euro uitgeeft aan geschikt domein) Hoe duur zijn petjes op andere site's? Om te vergelijken. |
Citaat:
|
Ik zou sowieso zulke sites ECHT niet vertrouwen.
|
Misschien gewoon in Nederland kopen?
Na snel zoeken kom ik al uit bij: www.basketballwear.nl/snapbacks |
je kan trouwens niet "zomaar als consument" uit de VS importeren, dat moet dan via een bekende met een woonadres daar.
|
De maat is gewoon one-size, dat wil zeggen dat elke cap (zolang het een snapback is en geen fitted) gewoon past, aangezien je een verstelbare achterkant hebt.
Verder zou ik je snapback gewoon in Nederland in de winkel kopen, geen gedoe met verzend/import kosten etc. en je bent er zeker van dat je een 'echte' hebt, aangezien de neppe heel snel uit model raken en slap worden en snel kapot gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |