hopje123 |
02-03-2012 13:41 |
leeftijd studentenvereniging
Hallo allemaal,
Wist ten eerste niet bij welk kopje ik het moest plaatsen, iets studiegerelateerd of hier. Maar ik zit dus over het volgende te twijfelen. Ik ben op mijn 16e begonnen aan een HBO-opleiding in Tilburg, zit nu nog in mijn eerste jaar. Ik zou het erg leuk vinden om bij een studentenvereniging te gaan. Ik heb het toen op het begin van het jaar niet gedaan omdat ik nog 16 was, beetje groot leeftijdsverschil en kom op, zij zitten vast ook niet wachten op een 16 jarig meisje. Nu wil ik het echter nog steeds, en volgende keer dat de mogelijkheid er is ben ik dus ook nog 17, maar denk ik nog steeds aan het leeftijdsverschil en dat ik ook nog erg jong ben. Ik wil het graag, maar ik kan wel nog een jaar blijven wachten totdat ik 18 ben, maar dan ben ik al op de helft van mijn opleiding, ga ik stage lopen en weet niet of ik er tijd voor blijf houden. Nou vraag ik om jullie mening, hoe jullie over jonge mensen in een studentenvereniging denken. En dan er bij na te denken dat ik niet nog een 16 jarig breezersletje ofzo ben. ;)
Alvast bedankt voor jullie reacties, x
|