![]() |
Jack@ss
jackass, kunnen of niet kunnen? kicks ass of sucks ass?
(BTW ik ben een grote Jackass fan, ze zijn zakken goe!!!!! *kwijl*JOHNNY KNOCKXVILLE*kwijl*) |
totaaal bagger , ik heb denk iedere aflevering nu wel 5 x gezien
|
Ik vin het achterlijk, snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden. :rolleyes:
|
Hmmmmmmm misschien niet zo'n politiek correct antwoord :D maar ben het zwaaaar met r@st@ eens, het is best wel heel errug leuk en Johnny Knoxville is (y)
|
Eindelijk iemand met verstand, thx GND86 :D ... jackass is gewoon echt zakken zalig
|
Jackass vind ik koel, maar de Pulpshow vind ik koeler (y).
|
DePulpshow heb ik gisteren gezien, ik vond het een beetje vage humor... "KUT..." Maar wel lol. En JackAss is ook koehoel! (y)
|
Citaat:
ach pulpshow wat is dat nou .. geef mij maar Wrede humor series zoals : maried with children , seinfeld en zulke dingen geniaaaal |
Citaat:
|
*heeft alle episodes op CD*
''How sick is that'' |
Citaat:
*is jaloers* |
sucks ass... in het begin vond ik het nog wel aardig, maar al die stunts lijken op elkaar.... zoiets als de gumball 3000 kan ik nog wel waarderen, maar anders merk je (vooral bij johnny knoxville) dat ze zichzelf helemaal niet (meer) zijn.
|
Citaat:
maar de pulpshow is dan wel weer leuk :D |
Citaat:
|
ik vind ut wel grappig
|
duidelijk mijn favoriet. Check m'n sig zou ik zeggen, we delen dezelfde mening over Johnny Knoxville. Maar jackass is ook leuk omdat ze gewoon lekker maf doen en niet letten op andere mensen. Mja, ze moeten er nu wel nieuwe afleveringen bijhalen want de meeste mensen hebben alle afleveringen nu wel gezien. :) :o
|
tja herhalen ze het dan nog steeds, dat is dan wel zwaar minder.
maar het blijft altijd wel leuk vooral als je teveel gezope heb en je gaat het kijke :) |
|
Jackass is leuk om kijken als je dronken of stoned bent, maar als ik nuchter ben rol ik toch niet echt van de bank af als ik iemand in een kruiwagen van een berg af sie flikkeren en sich rotlachen altie hoort dat sun staartbeentje gebroken is... tis allemaal so simpel om te maken...
|
wel grappig selfs als je nuchter bent*is vo de momENT STRATE*
|
Ik vind Jackass een heel zielig programma. Maar ik kijk 't wel..
|
Ik vind het echt tof, maar ik heb alle afleveringen gewoon al gezien .. maja, leukste is eigenlijk altijd dat lachje van Knoxville of Steve-O ofzo.. maja, wel leip meestal. Die kots dingen vind ik btw wel wat minder
|
ja jackass, daar hebben we t nog nooit over gehad, jeeeej
Ik vind het af en toe wel leuk, maar k zou dr niet voor thuisblijven |
Citaat:
|
Ze zijn bezig met Jackass - The Movie he :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sommige af levereingen zijn :cool: , maar als ze bijf. een hand in een koeienreet stoppen vind ik het minder
|
Het zijn gewoon zieke Losers.
|
Citaat:
(En KnAp...*JOhnny* hmmmzz) :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat je toch weet wat ik bedoel ;) |
(y) het is heel erg leuk :) :) , maar af en toe lijkt het mij ook heel erg pijnlijk.
en jah die herhalingen zijn vervelend maar ik heb gehoord dat ze dat doen omdat er 1 overleden is ten gevolge van een stunt??? ik weet niet of dat waar is :confused: :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De pulp show is écht nix. Dat heb ik 1x gezien, en dat ging écht helemaal nergens over. JackAss is oerstom, maar wel humor om te zien. |
ow echt beter dat het maar een gerucht is....ik kan het me niet in denken dat er eentje overleden zo zijn :(
|
Ik vind het soms wel funny
|
wat is de pulp show?:o
|
de ander houdt van zieke humor of leedvermaak de ander nie..klaar :p
|
maf, de meeste dingen zijn wel grappig, alleen de meeste dingen die ze doen beginnen te vervelen omdat veel dingen wel op mekaar lijken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |