![]() |
Alle hasjies zijn verboden.
Volgens Ivo Opstelten zit in elke hasj meer dan 15% THG (nee geen typefout, echt hij zei het.) en onder de nieuwe regulering is daarmee elke soort verboden.
Wat vinden jullie van de nieuwe wet, is 15% überhaupt haalbaar, hoe is het te controleren en heb je andere voorstellen om coffeeshops te (de)reguleren, spui hier je mening. |
ehm beetje raar? ik weet niet echt. maar als ik hasj rook zonder wiet merk ik er juist minder van.
geef mij maar gewoon wiet. |
Nutteloze en niet uit te voeren wet. Daarnaast liegt die kk opstelten gewoon keihard.
|
ja precies
|
Die % van wiet en haijs klopt niet er is niet echt een goede manier om dat te berekenen
|
die test is er wel, het punt is meer dat er maar 1 instituut is dat die goed kloppende test kan doen en dat die test ook nog enorm duur is.
Ik ben overigens niet tegen het controleren en legaliseren van softdrugs, alleen op deze manier wordt het gedaan met het uitgangspunt om het uiteindelijk te verbieden. Uberhaupt hoe kan je een plant en plantafval verbieden. |
Opstelten opkankeren, dat lijkt mij eens een mooie oplossing.
Zo, en nu nog ff een jointje draaien... |
Ik denk niet dat die wietpas zal helpen, er valt veel geld te verdienen aan die wiet, dus de handel zal zich heus niet laten tegenhouden of afschrikken door zo'n wietpas, en onstaan er al gauw, vage illegale adressen, waar via via, wiet kan worden gekocht en verkocht,
|
Die ontstaan dan pas?
|
Citaat:
|
THG?
|
THG is het spul in de wiet waar je high van wordt.
|
Citaat:
|
Alle drugs legaliseren (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
-> THC |
Je hebt gelijk arPos, het is THC en niet THG, maar het is echt wel het spul in de wiet waar je high van wordt. Zijn alle forumbazen hier zo eigenwijs?
|
Nee, maar als je iets neerzet dan moet het natuurlijk wel goed zijn ;)
|
Citaat:
|
Dus je blijft volhouden dat THC niet het spul in de wiet is waar je high van wordt?
|
Je had het net over THG?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|