![]() |
Beige broek + grijs jasje?
Eerst even voor de duidelijkheid, ik ben een jongen! Ik weet eigenlijk niet of dat wat uitmaakt voor de combinatie, maargoed! ;)
Maar, mijn vraag is: ik had vanmorgen met m'n vader onenigheid over een beige broek en een grijs jasje daarbij, hij vind het geen goede combinatie, terwijl ik het heel sportief vind staan... Ik hoorde dat het erg verschillend was, dat sommigen mensen het leuk vinden en anderen het totaal niet vinden passen. Dus, wat is jullie mening? Alvast bedankt, Sebastiaan Ps. Ik zal nog even kijken of ik binnenkort nog even een foto kan uploaden... |
Zonder foto niets over te zeggen.
|
kwestie van smaak vermoed ik want Beige vind ik alleen al afschuwelijk xD
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
En hier nog even de foto (de eerste is met flits, de tweede zonder): |
Nee, dat ziet er niet uit.
|
Het ziet er naar uit dat m'n vader gelijk krijgt xD
|
Ach, je moet er ook lak aan hebben wat wij vinden. Je kan het ook gewoon een keer dragen naar school (of whatever) en dan hoor je de reacties snel genoeg. Het is niet alsof de hedendaagse jeugd uberhaupt smaak heeft, dus wellicht val je helemaal niet op.
|
Ik vind het er ook niet echt mooi uitzien...
|
Doe 'm anders op een zwarte broek of spijkerbroek?
|
Citaat:
|
Ik denk inderdaad dat dat jasjes mooier staat op een spijkerbroek, of zwarte broek zoals Freya zegt. En bij de broek lijkt me een bruinig of blauwig jasje mooier staan, de combinatie van bruin met grijs vind ik namelijk niet zo mooi.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |