![]() |
Decrentrale selectie utrecht 2012 vraagje
Hoi,
Ik ga in april de decentrale selectietoets in utrecht doen. Ik had alleen een vraagje. Hoe ziet deze toets er ongeveer uit. Heb al veel gelezen, maar kon nergens vinden of de toets geheel schriftelijk is, of deels mondeling, en dit lijkt me wel iets om te weten. Gaan meer mensen hem doen? |
Voor welke studie? UU doet namelijk niet aan decentraal dus waarvoor wil jij dan decentraal doen? Of is t voor HU?
|
Citaat:
|
Selectie
In het studiejaar 2012-2013 vindt bij de volgende (bachelor)opleidingen een selectie plaats: - Bestuurs- en organisatiewetenschap (90 plaatsen) - Utrecht Law College - Roosevelt Academy (200 plaatsen) - University College Utrecht (225 plaatsen) - (decentrale selectie) diergeneeskunde (30% van 225 plaatsen) - Academische lerarenopleiding academisch onderwijs (ALPO; 100 plaatsen) - College for Pharmaceutical Sciences Welke van deze? |
Het is aan de HU.
Journalistiek |
Ik ga hem ook doen! Heb hem op maandag om 10.00 uur, jij?
Beter zoeken! Haha, nee maar het volgende komt in de toets voor: Het decentrale selectie-assessment bestaat uit drie kernonderdelen: A. Taalcomponent B. Sociale component C. Interesse component In de Taalcomponent krijg je te maken met: Een test over woordrelaties, die je woordkennis toetst Een taaltoets waarin tekstopbouw wordt getoetst Een communicatie casus, die kernvaardigheden meet zoals analyseren van argumentaties Een speltoets |
Ik heb hem morgen.
Hoe is hij gegaan? Moeilijk? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |