![]() |
Alle vrouwen zijn hoeren
Eens / oneens?
|
Oh yeahhhhhh
|
lol kon je niet winnen in dat andere topic >< man zoek een huisider uit en word er gelukkig oud mee ;)
schildpad of papegaai ofzo ;) |
Een huisider?
|
ja ;) een huisdier idd ;) tis ook a laat :o
|
ook a laat? Je spreekt in raadsels.
|
oh wauw
|
Citaat:
|
Eens. Kutwijven zijn we, allemaal.
|
Eens. Kutwijven zijn we, allemaal. Of was dat niet wat je wilde horen?
|
Ja, maar 1 keer is genoeg hoor.
|
Neen.
|
Maar...?
Alle vrouwen zijn hoeren? Alle A=B Je moeder is een vrouw. Je Moeder = A Dus je moeder is een hoer? |
Citaat:
|
Laat je eens uit over deze fantastische stelling dan!
|
gaat het wel goed met je, Copthorne? Wil je erover praten? :)
|
Ja inderdaad, praat erover. Hier vind je een luisterend oor. Het lijkt alsof iemand je pijn heeft gedaan.. wat is er dan toch gebeurd?
|
Het gaat prima. Ik ga wel zo slapen, ben best moe.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is ook 22 hoor. En dan iemand voor snotaap uitmaken. En met jouw insteek date je vrijwel niemand |
oow boy...
als ik nu zeg wat ik denk, krijg ik een permban. Dus ik hou mijn snavel. Maar laten we eerlijk wezen, hier had al lang een slotje op gemoeten :o |
Technish gezien zijn vrouwen wel erger dan mannen. De vrouw gaat vaker vreemd en vind dat niet erg maar de man daarintegen gaat veel minder vreemd en voelt zich wel schuldig (dit komt uit een brits onderzoek van een of andere universiteit)
|
Ik moet zeggen dat de titel van dit topic mij wel aangetrokken heeft om hier maar eens op te commenten...
Om maar te beginnen met de these te ontleden; -Hoeren zijn personen die geld ontvangen in ruil voor seksuele handelingen -Vrouwen zijn alle personen van het vrouwelijke geslacht Ik denk dat niet elke vrouw seks heeft in ruil voor seksuele handelingen, ik denk zelfs dat de vrouwen die prostitueren een zeer kleine minderheid zijn. Ik ben het dan ook oneens met deze stelling. Daarnaast heb ik het gevoel dat de TS, mede door zijn vorige topics, een beetje gefrustreerd is... |
Citaat:
En het is een Brits onderzoek. Maar geldt dat dan ook voor Nederlanders, Europeanen of iedereen op de wereld? Kortom, weinig van te zeggen |
Citaat:
|
Ja dit geldt eigenlijk voor elke vrouw maar hun kunnen er niks tegen doen want hun brein is eenmaal zo geëvolueert
|
Met die stijl- en spellingsfouten van je neem ik dat ook maar met een korreltje zout :o
|
Ik ga hier een slotje op doen. Als je nog eens een serieus topic wil openen, merk ik het vanzelf wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |