![]() |
Slechtgaan?
Hey smokerssss,
ik heb een probleem? Een paar maanden geleden ben ik begonnen met smoren, maar ik ben al een paar keer zonder reden slechtgegaan. Nu, iemand vertelde me dat als je high of stoned bent, je hart dan 4 keer zo snel gaat. Een paar jaar geleden ben ik eens naar de dokter geweest en die zei me dat mijn hart in rust sowieso sneller gaat dan een gemiddeld hart. Kan dit de oorzaak zijn van mijn 'slechtgaan' ? *met slechtgaan bedoel ik: misselijkheid, overgeven, duizeligheid (niet het zweverig gevoel dat je normaal zou moeten hebben) |
Vraag het aan de dokter? Het zou kunnen dat het er iets mee te maken heeft, maar ik betwijfel of er hier dokters zitten die daar uitsluitsel over kunnen geven. Ik smoke (niet smoor) al 10 jaar en ben er nog nooit ziek of misselijk van geworden.
|
En 4x zo snel, dat lijkt me sterk
|
Citaat:
Dat je hart 4 keer zo snel gaat slaan is dus sowieso onzin. |
Achja, natuurlijk.
Mijn vraag was eigenlijk of mijn slechtgegaan het gevolg kan zijn van een te snel kloppend hart... |
Nope, dat komt omdat je lichaam reageert op de wiet
|
Ik heb een paar maten met wie k vaak smoke en die gaan zo nu en dan ook slecht. Wat ik denk is dan dt ze te veel wiet gesmoked hebben.
Ik smoke er Zaterdg avond 3 a 4 en hun 1 -2 en als ze dan een 3e nemen gaan ze slecht. Je hart gaat ook van wiet sneller kloppen maar k denk niet dat je daarom slechtgaat. Waar smoke je want de omgeving vrienden geluiden angst om gepakt te worden kunnen ook meespelen Een maat van me die smoked nooit mee omdat hij bang is door de popo gepakt te worden. Ookal leg k m uit dat je als je je joint weggooit er niks aan de hand is. Hij smoked toch niet mee omdat hij doordat ie zo bang is slechtgaat zodra hij smoked |
Ik denk wel dat we kunnen concluderen dat de voornaamste reden dat het 'slechtgaat' maagdelijke longetjes zijn.
|
Nou van wiet heb ik nog nooit een zweverig gevoel gehad, en dat je misselijk bent enzo komt vast omdat je de joint te snel oprookt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |