![]() |
Saaiperzwangere Gnork #1628, subsaaitopic A-1
Tijdelijk topic ter doelstelling van het openhouden van topic #1628 ter afwachting tijdens de werptijd van Gnork.
|
Goed idee. :cool:
|
Ik wil even zeggen dat je lult want het topic gaat dicht bij 500 zichtbare posts dus wanneer er posts worden verwijderd helpt dat ook. En verder is het wachten welke not-amused forumbaas hier een slotje op gooit ;)
|
Ook als je posts verwijdert gaat het tellen gewoon door, en bij 500 is het schluss. :o
|
Ik vind het ook wel een goed idee :O. Maar hoe weten we zo zeker dat Gnork op dit moment in bad ligt te persen?
|
Citaat:
|
Plus zitten er nogal wat principiële haken en ogen aan het verwijderen van posts! Wie bepaalt welke posts verwijderd mogen worden? Impliceer je daarmee niet dat sommige posts minder waard zijn dan anderen? Maak je dan geen inbreuk op de rechten van de individuele forumer, wiens unieke en onvervangbare posts worden verwijderd?
|
We kunnen toch ook gewoon een nieuwe Saai aanmaken met dezelfde of een gerelateerde titel? :confused: Als de andere vol is, bedoel ik dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uistekend ideeeee :cool: :D
|
Jongens, dit is toch leuk :D
Dat gedoe altijdddd. |
Of nou ja altijd :D
|
Ik vind dat de baby in een nieuw topic geboren moet worden, want anders is de topictitel niet meer gerelateerd omdat Gnork dan niet meer saaiperzwanger is!
|
Soms!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien is de beeb er al, maar voor hetzelfde geld moeten we nog twee weken wachten he mensen :D
|
Citaat:
|
En temper ons enthousiasme nu niet, Sarah!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee Gnorkbaby2 is aan de vroege kant, ik voel het :cool:
|
Citaat:
Hoewel het natuurlijk wel verdacht is dat ze nu al 31 uur niet online is. En Gnorkie de Eerste werd juist wat vroeg geboren. |
Jongens, hoe gaat het eigenlijk met Frisopiso, gaat hij het ooit nog doen, of wat?
|
Citaat:
|
Volgensmij is Gnork ook deze week uitgerekend, morgen als ik me niet vergis.
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je morgen uitgerekend bent, is het niet toegestaan om zomaar ineens 31 uur niet online te zijn :nono: ik bedoel, 't is niet alsof ze net vandaag een uitstapje naar de dierentuin zal maken ofzo.
|
Citaat:
Collega vertelde dat toen ze op het punt stond om te bevallen van haar tweeling ze nog even op haar gemak een wasje wilde draaien en de afwas wilde doen (overigens was dat wel een supersnelle bevalling, toen nr. 1 er uit was en op haar buik was gelegd riep ze heel hard dat ze moest worden weggepakt, omdat nr. 2 vrijwel direct volgde). |
Citaat:
|
Nee, hij ligt in Londen opgenomen in een kliniek voor comapatiënten, waar hij verder behandeld gaat worden (en eventueel revalidatie wordt gestart als het zo ver komt).
|
jongens deze topic gaat de verkeerde kant op. :D
|
Citaat:
|
Waarom? We hebben het over nieuw leven! En over uitzichtloos leven. Mooi tweestrijdig zo :Y
|
Citaat:
je hebt gelijk.:D:D |
Sarah heeft altijd gelijk (y)
|
Citaat:
|
Ik zou het in je sig zetten! ;)
|
ik neem het in overweging!
|
Citaat:
|
Is dit nou voor het eerst in de geschiedenis dat er een subsaaitopic is? Waarom niet gewoon een tweede topic gewijd aan Gnorkbaby v.2? Ik wil gewoon verder saaien op de normale manier!
|
Citaat:
|
Ik wou alle citaten van het afgelopen jaar waarin mensen tegen mij zeggen dat ik gelijk heb, in mijn sig zetten, en dan afsluiten met Martiño's citaat, maar dat gaat niet, want dat is veel meer dan 160 tekens :o
|
:D
|
Maar als je een licht komisch gedichtje van minder dan 160 tekens voor me weet, dat buiten de context te begrijpen is en een beetje bij mij past, hoor ik het graag!
|
:D ik heb het gevoel dat dit een beetje op principieel posten uit gaat lopen allemaal :D
|
gvd, €20,- bijbetalen bij de tandarts voor een normale controle vanwege die vrijgegeven tarieven. Fijn hoor, marktwerking (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |