![]() |
Films met auto's
Hy weten jullie mssn goede actie/thriller films waar er veel auto's in te zien zijn?
Andere zoals Fast And Furious. Alvast bedankt:):):) |
ronin
|
Citaat:
|
Death race is met auto's, maar ik vond er niets aan.
|
Niet allemaal volledig auto-geörienteerd, maar wel met goede achtervolgingen. Zullen er nog vast meer zijn maar ik onthoud ze ook niet allemaal :p
Gone in 60 Seconds (1974) Gone in 60 Seconds (2000) Bullitt Vanishing Point Days of Thunder The Italian Job (1969), de 2004-versie in wat mindere mate The Transporter-reeks Taxi-reeks The Rock Christine (meer richting horror) The Car (ook meer richting horror) Cannonball Death Proof Death Race 2000 (1975) Mad Max-reeks Bourne Identity-reeks The French Connection Drive Angry Unknown En natuurlijk diverse James Bond-films: de eerste vier minuten van Quantum of Solace zijn voor de liefhebber zijn zó briljant dat de rest gruwelijk tegenvalt (begin nooit een film met een Aston Martin-achtervolging en David Arnold score, helemaal niet met een V12 in een freaking tunnel :nono: :D). En voor wat luchter materiaal: Cannonball Run 1-3 (laatste staat bekend als Speed Zone) Smokey and the Bandit (alleen 1) The Gumball Rally En Sahara heeft één van de beste boot-achtervolgingsscènes. |
Cannonball run 1 was vet met die lambo :cool:
Helaas denk ik dat de TS op zoek is naar films met van die lelijke opgevoerde bakken. |
italian job?
transporter films zijn dikke win! |
Citaat:
|
Drive?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |