![]() |
Welke smartphone +-200euro
Hallo mede scholieren. Ik ben op zoek naar mijn eerste (smart)phone.:evil: En mag een telefoon kiezen tot 200euro.:p Alles daarboven moet ik zelf betalen.:o Ik zal even vertellen wat ik ermee ga doen:
muziek luisteren soms filmen/foto's maken vaak internetten veel apps downloaden soms youtube continu contact whatsap enz. Een abo wil ik niet. Ik heb zelf al rondgekeken en kwam op deze uit. tweakers.net/pricewatch/292572/sony-ericsson-xperia-neo-v-mt11i-blauw.html#tab:info Is dit een goede telefoon? En werkt de interface van Sony Ericsson goed? En misschien weten jullie nog betere rond dit budget.:) Of iets erboven.:D |
kick
|
upje
|
iemand?
|
Gsm is een persoonlijke keuze
|
Alles wat je er mee wil doen kan tegenwoordig op bijna iedere telefoon van boven de 100 euro. Het ligt er dus helemaal aan wat jij graag wil. Wil je bijvoorbeeld een qwerty toetsenbord, hoe belangrijk is een camera voor jou, hoe groot mag de telefoon zijn. Je kunt het beste een heleboel telefoons in die prijsklasse vergelijken en kijken wat iets voor je is. Je kunt natuurlijk ook even naar de plaatselijke telefoon winkel gaan om even rond te kijken en je te laten informeren.
|
Deze telefoon heb ik vorige week ook besteld! Ik zat te twijfelen tussen de Neo en de Neo V. Maar ik zou zeker voor de Sony Ericsson Neo V variant gaan, die is iets goedkoper en qua prestaties bijna gelijk. alleen de camera is 5 mp i.p.v. 8. Maar dat verschil merk je haast niet. Verder is het internet snel op deze telefoon in vergelijking met mijn oude HTC. Ik heb al vele apps geinstalleerd maar hij is nog steeds erg snel. Ik ben er heel blij mee. Ja de interface werkt prima. Het is Android, dus dat werkt sowieso heel gebruiksvriendelijk. Succes(y)
|
Oke bedankt ik denk dat het de neo v wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |