![]() |
Besaait met muisjes voor Gnork met MiniGnorkelien! #1630
Gebruikersnaam Berichten
Martiño 66 *Miekje* 66 Sarah 63 Lusi 61 Stefenootje 31 .sann 25 Aldan 25 Chicka Little 23 Little Phoebe 22 Lorelei 21 Vowel 14 Lentekriebel 11 Trimm Trabb 9 Neko* 9 Noedelhap 8 moesasji 7 Rationeel 7 Uomi 5 Gnork 5 Apate 5 Paranoide 3 Andijvie 3 Zeppelin 2 Carn 2 Commendatore 2 Schrödinger 2 Panopticon 1 Elmp 1 Missy 1 TopDrop 1 |
Oei! :D Alweer.
|
Ik heb gisteravond een nieuwe telefoonlader besteld, want ik was m kwijt, en ik ga die nu maar eens gebruiken en simsen!
|
yeak 10 posts minder dan normaal. ik ben trots op mezelf.
|
'The circle of life' op de radio (Y).
|
Hoi! En gefeliciteerd voor Gnork en mini-Gnorkje! :y
|
Ik wil Gnork eigenlijk wel een kaartje sturen, maar ik heb haar adres niet :O. Gnork naamzoek, zou je een pm willen sturen? En dan gelijk met je volledige naam? 'Voor Gnork en Gnorkman' staat zo raar op een kaartje!
|
het zou wel leuk zijn als het kindje echt Gnork zou heten :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lisa :D :D
|
Citaat:
|
Kaartje is geschreven, dichtgeplakt en voorzien van een postzegel. Nu moet er nog een adres op :D (N).
|
Ik ga zometeen spontaan naar mijn beste vriendin (y) in de awesome legerbroek die ik permanent van mijn vriend heb gejat omdat hij hem niet meer aankon en we toch zijn kast aan het leeghalen waren. Ja, een legerbroek, dat vind ik tof!
|
Het is jammer dat ie 2 meter te lang is -o- maar whatever, dat overleef ik wel :o
|
Citaat:
|
legerbroeken zijn omslabaar!
|
Citaat:
|
Of inkortbaar!
|
waarom kan ik geen filmpje invoegen op forum :confused:
|
Ik ben niet handig :D
En ik dacht dat iedereen legerbroeken stom vond! :cool: |
Je moet in de youtube-link alle informatie nemen die achter de eerste = staat, heb je dat gedaan?
|
ik vind ze stom :o :P
|
Er is een liedje op de radio voor de 4e keer vandaag. Voor de 4e keer :|. Op dezelfde radiozender. Dat vind ik toch wel een beetje triestig.
|
daarom laat ik nooit de hele dag de ardio aanstaan. ze draaien altijd hetzelfde
|
Citaat:
|
ik vind legerbroeken wel leuk bij vrouwen met een tanktop en los haar.
|
Ik heb een korte legerbroek. En ik ben er erg aan gehecht en hij zit echt duisentlekker :bloos:. En als ik mijn netshirtje erop draag en een pet opzet dan ben ik net een echte legerchick :cool: :bloos:.
|
niet met zo'n legerbloes erbij :P
|
Oeh mijn pa zegt net dat ik geld terug krijg van de verzekering, omdat mijn allergiepillen worden verzekerd omdat het 'chronisch gebruik' is :cool: en blijkbaar krijg je compensatie als je iets chronisch hebt. Awesome!
|
Citaat:
ik had er een. |
Citaat:
Citaat:
|
ik had vroeger een geschiedenisleraar die in mijn ogen vet oud was, maar waarschijnlijk eind 50 ofzo, en dat was een klein mannetje met wild grijs haar, en hij droeg altijd ribbroeken, maar op een dag switchte hij naar cargobroeken. En toen heeft hij een aantal jaar uitsluitend cargobroeken gedragen.
|
Er zit een hinderlijk vlekje op mijn bril die ik er niet afgepoetst krijg (N).
|
Ik vind dat dinges zo grappig, die 'slimme' reclames, op allerlei websites zie ik nu reclame voor zalando truien :facepalm: die heb ik gisteren allemaal bekeken he, dan hoef ik er nu geen reclame voor, gekke reclames!
|
Drakentattoo's :facepalm:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-o- |
Citaat:
|
hij kijkt ook best lui uit de ogen
|
Mijn pa kijkt boksen en die ene dude heeft zo een die nog aan de voorkant doorloopt ook (n) nog erger.
|
Yawn. *nagels bekijk* /draak.
|
Nou liefjes, ik ben er vandoor. Gedragen jullie je bij tante Trimm :p
Ik moest er zelf enorm om lachen :D oké kusje doei |
Ik heb enorm zin om mijn nagels te gaan doen, maar ik kan volgende week pas nieuwe base en top coat kopen (N). Nnnggg. En nu heb ik er juist tijd voor. Dan ga ik maar vast vijlen, dan doe ik tenminste iets.
|
doei ;x
|
Citaat:
|
ik moet gapen als ik naar die foto kijk.
|
Citaat:
En hoi. Ik hoefde vandaag pas om half een thuis te zijn, en ik ben zo tevreden - dat ik gewoon vrienden heb gevonden om zo lang bij te zijn, en die een halfuur omliepen om me thuis te brengen ('want we laten je niet alleen helemaal door het donker naar huis lopen en je bent op hakken en het is duisentglad!'). En daarna kwam ik thuis, en ik voelde me echt thuis en ik was blij om thuis te zijn en mijn pleegmoeder te zien en alles en en. <3 |
wat goed Aldan (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |