![]() |
[Leesclub?] Markus Zusak - De boekendief
Ik weet dat *Miekje* dit boek ook wil lezen. Wie doet er nog meer mee?
|
Ik ben op blz 28/454. Volgens mij ben ik nu bij het eerste 'echte' hoofdstuk beland. De korte stukjes die ik gelezen heb, beloven wel wat.
Spoiler
|
Ik doe ook wel mee! Ga er vanavond aan beginnen. :)
|
Citaat:
En ik doe wel mee, alleen zaterdag vertrek ik wel naar Wales, maar dan zal ik proberen hier tussendoor te posten :Y. |
Ik ben nu op blz 86/454. Het boek leest opvallend makkelijk weg (maar ik heb niet zo veel tijd om te lezen). Ik vind de uitlegstukjes leuk gedaan en de vertelwijze vanuit de derde persoon past goed bij het verhaal.
|
Blz 196/454
Spoiler
|
Ik vind het een geweldig verhaal ook, sowieso. Verteld vanuit ' de Dood', erg bijzonder en origineel. De schrijfstijl is heel prettig, geen extreem lange of ingewikkelde zinnen. Alles is zo beschreven dat je precies een voorstelling van het hele gebeuren zou kunnen maken. Een enorm tof boek (hij staat stiekum ook bij mijn favoriete boeken in mijn boekenkast :bloos:).
|
Oh ik wil hem ook nog lezen, maar ik ben nu eerst bezig in een ander boek.
*schrijft op to-do-list* |
ik ben er ergens afgelopen week in blijven steken, maar ik ga hem morgen of overmorgen verder lezen.
|
Door dit topic ben ik ook begonnen in De boekendief. :) Tot nu toe een heel goed boek!
|
Ik heb het druk gehad op mijn werk en ben nu weer volop aan het klussen. Ik vond het een leuk boek, maar kennelijk is het niet leuk genoeg om ook voor een paar minuten te pakken. Het schiet niet echt op zo :o
|
Ik heb 'm eindelijk uitgelezen. Het was een mooi boek, maar ik heb het gewoon te druk gehad.
|
Ik heb hem drie jaar geleden gelezen. Ik vond het een mooi boek, maar ik miste er toch wel iets in. Ik heb hem nog niet herlezen, dat moet ik misschien na mijn eindexamens maar eens gaan doen. Toch jammer, door mijn eindexamens verbreek ik nu mijn record van dit jaar. Elke week een boek uitlezen. Dat zou dus uitkomen op 52 boeken in totaal in één jaar, achja. Tijdens de vakanties heb je meer tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |