![]() |
Heel erg onregelmatig ongesteld.
.
|
Nou ja, als je een vriend hebt, dan zou je inderdaad wel eens seks kunne hebben en dán is het wel handig als je (al) aan de pil zit. Maar goed, dat kun je zelf denk ik het beste inschatten.
Verder, hoe lang ben je al ongesteld? Als dat nog niet zo lang is, is het vaak ook nog onregelmatig. En de één is nu eenmaal regelmatiger dan de ander, geloof ik. |
Citaat:
|
Ik ben nou denk ik ongeveer in mijn 2e jaar maar tussen de eerste x en de x daarop zat een half jaar en nou is het inmiddels al 4 maanden ofzo geleden dat ik ongesteld was...?
Citaat:
|
Tenzij je echt letterlijk ondergewicht hebt zal het niet heel veel ermee te maken hebben. Als dit nog maar de derde keer is dat je ongesteld moet worden is het helemaal niet raar dat je nog niet regelmatig ongesteld bent. Het is niet dat je vanaf je eerste keer direct elke maand ongesteld bent! Dus als je 1 keer ongesteld bent geweest, en het duurde nog een half jaar voordat je weer ongesteld werd en je bent sinds toen niet ongesteld geweest dan zou ik me niet al te veel zorgen maken eigenlijk.
|
Jaa het probleem is ik ben al veel vaker ongesteld geweest en ik heb 1 x gehad dat er 1 maand tussen zat maar verder is het echt heel onregelmatig.
|
Nou ja, dan ben je nog niet echt regelmatig geweest. Ik zou me dan eigenlijk nog niet zo'n zorgen erover maken. Tuurlijk, het is niet helemaal compleet normaal, maar goed. Mijn cyclus is ook lang niet altijd regelmatig, maar dat kan me eigenlijk vrij weinig schelen :O ik vind het alleen maar fijner als het een tijdje langer wegblijft. Dus tenzij je in de afgelopen maanden seks hebt gehad zonder condoom, zou ik gewoon afwachten. Bovendien, als je je zorgen maakt om je ongesteldheid dan kan het best zijn dat het nog langer duurt voordat je uiteindelijk ongesteld wordt.
Als je je echt heel erg zorgen maakt kun je altijd even een keer met de huisarts bellen :Y |
Okee dankjewel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |