![]() |
groeien
ben 15 jaar en ik doe fitnissen doe het al 1 jr denk ik en ik groei nie meer tips?
|
Pindakaas.
|
wtf heeft fitnessen ermee te maken?
|
Wat is precies het probleem en waar heb je tips voor nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je nog last van de vlek op je penis? Daar postte je niet meer. En is de gordelroos genezen, de irritante bultjes die je had?
Als ik het goed begrijp denk je dat het fitnessen en stoppen met groeien met elkaar te maken hebben. Groeien merk je echter niet zo duidelijk en kan met fases verlopen. Misschien groei wel nog gewoon, maar minder. Of misschien verloopt alles zoals het normaal ook zou doen, maar let je er nu op en word je ongeduldig ;) Hoe oud ben je? En hoeveel fitness je? Zoals pluis zei, wil de finess je lengtegroei beinvloeden dan moet je én 'oorspronkelijk' nog in de groei zitten, en daarnaast dus dat je enorm veel traint (voor je leeftijd). Twijfel je zoiets, dan vraag je eens bij je sportbegeleider. |
Citaat:
En waarom zou je door meer spiermassa niet meer kunnen groeien? Meer spiermassa is juist handig. |
Bij sommige mensen is de groeispurt al voorbij op hun 15.. het zal alleszins niet aan je fitness liggen dat je niet veel meer groeit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je pas 1 jaar bezig bent met fitness ben jij niet 1 van die zeer uitzonderlijke gevallen die daardoor minder groeit. Er valt niks te doen om je groei te versnellen o.i.d. gewoon afwachten.
|
Citaat:
ik doe al anderhalf jaar aan fitnis ben 15 jr oud en ik weeg nu 68.2 kg en ben nu ongeveer 177 en ik doe max bankdrukken 72.5 kg en ik ben volgens mij in 2 of 1.5 jr 1 cm gegroeit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en niet zo zeuren, ik ben ook maar 1,67 haal waarschijnelijk de 1,80 niet eens, maar hoor je mij der overklagen |
WTF! :sals ik over mijn lengte begin dan ben ik morgen nog niet klaar met zeuren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |