![]() |
pijn bij anale sex
sinds kort wil mijn vriend steeds vaker anale sex, ik ben hier zelf niet zon fan van omdat dit nogal pijn doet en ik naderhand steeds een dag moeilijk kan zitten.
ik ben 19 jaar en een jongen (laat de homofobe opmerkingen aub achterwegen) zijn er manieren/alternatieven voor anaal om te zorgen dat dit niet zon pijn meer doet? ik wil mijn vriend wel graag tevreden houden :bloos: |
zeggen dat het pijn doet, en dat je het liever niet meer hebt. Of hem zachter laten doen, en jij jezelf ontspannen
|
Gebruik je wel veel glijmiddel (op waterbasis)?
Over het algemeen moet je je spieren rond de anus helemaal (leren) te ontspannen. Het beste kan je zelf of je vriend beginnen met een vinger en als dat goed gaat met twee vingers. Als je daaraan gewend raakt en het voelt lekker, dan kun je met penetratie beginnen. Als je het niet fijn vindt, moet je dat gewoon zeggen tegen je vriend en het niet meer doen. |
En als jij aangeeft dat je het liever niet wilt en dat het pijn doet, hoe reageert hij dan? Als hij er toch om blijft zeuren moet je hem dumpen. Het is niet normaal dat hij dingen wil doen in de wetenschap dat jij het tegen je zin doet..
Maar verder: goed ontspannen, veel glijmiddel en hij moet langzaam beginnen. Dus niet meteen zijn penis erin duwen, maar eerst vingers, zoals Axel zegt. Ook als hij eenmaal zijn penis erin heeft moet 'ie rustig beginnen, zodat jij eraan kunt wennen. Ga alsjeblieft niet door met dingen tegen je zin doen om iemand "tevreden te houden." Dat is niet hoe relaties zouden moeten zijn. |
Sowieso veel glijmiddel, en voorzichtig oefenen.
Als je het niet prettig vindt, gewoon niet doen. Sommige mannen vinden het prettig om te ontvangen, anderen weer niet. Als je vriend het perse wil, dan is het tijd voor jou om een nieuwe vriend te zoeken. :) |
pijp hem vaker/beter, sjor zijn pikkie eens heerlijk af, en verkloot de anale seks. Dan kom je er snel vanaf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |