![]() |
Enquête
Beste lezer (y),
Wij moeten voor een school project een enquête afnemen over muziek! Wij de dachten de beste plek daarvoor is op scholieren.com! Enquête: 1. Geslacht man/vrouw 2. Leeftijd 12 - 15 / 16 + 3. Wat voor een muziekstijl(en) luister je? 4. Hoe luister je muziek en op welke manier? (denk daarbij aan iPod/computer) 5. Speel je een intrument? Zo ja welke? 6. Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld per dag aan muziek? Dit was de enquête. Wil je het in privé doen kun je een PB sturen.;) |
1. Geslacht man
2. Leeftijd 16 + 3. Muziekstijl: Dance, post-rock, pop muziek, rock, trance, jazz, hiphop, rap en klazziek 4. Luister met telefoon/computer 5. Speel piano/keyboard 6. 2-3 uur |
1. Man
2. 16 + 3. Rock, Hard Rock, Alternative RockMetal, Rapcore, Rap-Rock, Hardstyle, Hardcore 4. Ipod, telefoon, computer, muziek instalatie en versterker 5. Nee 6. luisteren : 5-7 uur dagelijks |
1. Man
2. 16 + 3. Dubstep, Hardcore, Hardstyle, Trance, Techno, Rock, Hard Rock, Alternative, Rapcore, Nederlandstalige rock, Metal, Jazz, Blues, Black Metal etc... 4. MacBook/PC meestal op versterker met boxen 5. Basgitaar 6. 7-8 uur |
1. man
2. 16+ 3. Zoveel. Enige wat ik echt vermijd is top 40 en knaapjes met gitaren en makeup. 4. computer/bb 5. nee 6. verschilt |
1.man
2.15 3.heavy metal 4. Pc,ipod 5.nee 6.paar uurtjes |
1. Man
2. 16+ 3. Blues, jazz, allerlei soorten rock, vage experimentele muziek/post-rock, idm, ambient, folk, akoestisch, klassiek, eigenlijk alles behalve top-40, saaie generieke rock en meestal ook geen rap (RATM en Gorillaz vind ik dan wel weer lekker). 4. Computer/iPod 5. Gitaar, basgitaar, beetje piano, beetje harmonica 6. Ik luister sowieso vrijwel de hele dag muziek en ik maak veel muziek, dus 9 uur? Moeilijk in te schatten. |
Citaat:
Citaat:
|
1. Geslacht : vrouw
2. Leeftijd : 16 + 3. Wat voor een muziekstijl(en) luister je? punk, metal 4. Hoe luister je muziek en op welke manier? computer, telefoon, mp3 5. Speel je een instrument? Drum 6. Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld per dag aan muziek? verschillend... 7 a 8 uur ongeveer.. |
1. Geslacht: vrouw
2. Leeftijd: 16 + 3. Wat voor een muziekstijl(en) luister je? Pop, Rock, Dance, Hiphop, Klassiek en nog veel meer. 4. Hoe luister je muziek en op welke manier? (denk daarbij aan iPod/computer) Pc, telefoon, shuffle, radio. 5. Speel je een intrument? Zo ja welke? Ja, ik speel gitaar. 6. Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld per dag aan muziek? Veel, ik luister eigenlijk de hele dag muziek, of in ieder geval wanneer het kan. En als ik dat niet doe, ben ik gitaar aan het spelen of gewoon aan het zingen. Laten we zeggen, 8-9 uur? |
1. Geslacht: man
2. Leeftijd: 22 3. Wat voor een muziekstijl(en) luister je? Jazz, funk, experimentele hiphop [dilla influenced] en een hoop andere zooi 4. Hoe luister je muziek en op welke manier? pc & mp3-speler 5. Speel je een intrument? Zo ja welke? ja, draaiorgel 6. Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld per dag aan muziek? Vroeger elke dag even veel als het gemiddelde hier; nu als ik onderweg ben en als ik ECHT zin heb in muziek https://www.youtube.com/watch?v=Mc3H0rUJVJg Het lijkt simpelweg elektronische muziek, maar persoonlijk vind ik het 'eclektronisch'. Het is zeer divers en alles behalve 'cliche elektronische muziek'. De artiest in kwestie is dan ook zeer hard door jazz beinvloed, wat tot uitting komt in zijn unieke sound [bovendien, mocht je van jazz houden, zou de naam 'John Coltrane' u iets moeten zeggen - flying lotus is achterneef of zoiets]. |
1. Geslacht vrouw
2. Leeftijd 16 + 3. Wat voor een muziekstijl(en) luister je? Terror,Speedcore,Happy Hardcore,Darkcore,Early Hardcore,Frenchcore,Splittercore, Terrorcore 4. Hoe luister je muziek en op welke manier? Telefoon,Ipod,Computer, 5. Speel je een intrument? Zo ja welke? Nee 6. Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld per dag aan muziek? 24/7 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |