![]() |
Feest in Club in Rotterdam organiseren
Ik wil een feest gaan organiseren in een club in Rotterdam,namelijk in Eclipse,kort geleden veranderd,het heette Eclipse.Ik wil dit feest houden voor meerdere scholen in Rotterdam en er kunnen 2000 man in de grootste zaal die ik wil huren.Ben nu navraag aan het doen wat het kost om die zaal te huren.Maar het belangrijkste is.Heeft iemand ervaring en kan mij adviseren en heeft iemand tips voor goede artiesten en hoe ik veel mensen kan bereikem?Ik ga namelijk ambassadeurs inzetten op meerdere scholen voor de kaartverkoop en dacht aan promotie via de sociale netwerken en flyeren in Oosterhof,winkelcentrum daar in de buurt en in het centrum van Rotterdam.Als iemand tips heeft hoor ik het graag
|
Spaties zetten na leestekens, dat is de beste tip die ik je kan geven. Succes ermee. Mensen met initiatief. <3
|
De flyers en andere tekst-gerelateerde zaken uitbesteden.
|
@Reverend Mijn broer zit op een grafisch school en helpt me,hij weet wel wat ie doet ;)
|
Weet iemand toevallig nog goede artiesten die in trek zijn bij jongeren op dit moment? ,geen zangers ,alleen rappers en dj''s graag
|
Gino Pietermaal
|
Hoi, veel van die goede artiesten en rappers en dj's hebben een eigen website, waarop je informatie kan vinden over tel.nrs. en adressen waar je ze kan bereiken, en hoe je ze kan boeken, en wat de bedragen zijn, die ze vragen, hun eisen over de kleedkamers podia enz. hou er vast rekening mee, dat de bedragen die goede populaire top rappers en DJ's per uur voor een optreden vragen al naar gelang hun populariteit behoorlijk kunnen oplopen,
Succes(y) |
Rotterdam toch? Paul Elstak erbij en het wordt geheid een knaller.
|
Het is wel in een feest in Rotterdam maar wel voor jongeren en als jij 1000 gabbers weet die komen,kan je wel paul elstak regelen,Iemand verder nog dingen waar ik op moet letten?
|
Kraantje pappie!
|
Mr Polska!
|
Dacht meer aan Artistic Raw en als een rapper als JeBroer of Mr. Polska. Budget is denk ik zo'n 3000-4000 euro voor de artiesten maar daar gaat 300 euro vanaf voor een dj voor de gehele avond naast de optredens.Dus budget is zo'n 2700-3700 euro als we uit gaan van een huur van 4000 en een kaartverkoop met totaal 10000 euro.Dan houden we 1000 euro winst over,maar denk dat de kaartjes 7,50 worden dus wil 1500 kaartjes verkopen,er mogen 2000 man in de zaal en als iemand in Rotterdam woont en wil komen,kom maar,ik laat je dan weten wanneer het is en waar je tickets kan kopen
|
Iemand die dit al eerder heeft gedaan en met succes en me wat tips kan geven?
|
Mr. Polska is echt bagger maar goed :p
|
Het gaat er niet om of ie goed is maar dat ie veel mensen trekken,het gaat me om het geld niet om goede optredens alleen optredens die veel bekijks trekken,maar weer on topic,Iemand tips?
|
DUs je wilt een feest waar iedereen op afkomt maar de muziek en de sfeer kut is om 1 keer te cashen?
|
Nou, lekkere instelling heb je. Ik zou sowieso niet komen naar een feest van iemand die geen idee heeft wat 'ie aan het doen is.
|
Citaat:
|
Je zou verwachten dat bij een club een redelijk gedeelte van die dingen die je opnoemt aanwezig zijn eh.
|
Die zal een club als Eclipse ook wel kunnen regelen, maar als je een zaal huurt, is dat vaak standaard zonder voorzieningen, en moeten al die extra voorzieningen apart worden geregeld, je kan het allemaal uitbesteden zodat die club het allemaal voor je regeld, maar dat moet allemaal naast de vergoeding voor de zaalhuur in een aparte huurovereenkomst worden vastgelegt, en dan kunnen de kosten flink oplopen. ook belangrijk vraag vooraf een offerte, met het totale kosten plaatje en de gemaakte afspraken, en leg dat vast. Als je niet wilt dat de rekening achteraf toch hoger zal uitvallen dan was afgesproken(y)
|
Ja of het kost hem niks want baromzet blijft voor de club.
|
Het gata em niet om 1 keer cashen maar mr polska is beroemd en trekt veel mensen,dit is geld en hij zet echt wel een sfeertje neer hoor.En met al die voorbereiding ben ik het niet eens dat je daar 9-12 maanden voor nodig hebt.Mr polska is namelijk niet zo vol geboekt en de disco regelt het grootste gedeelte plus je hebt helemaal geen vergunning nodig.Btw alles zit bij de prijs in.Je hoeft alleen paar dingen extra te regelen voor de artiesten
|
De eerste mailtjes zijn de deur uit,naar club Eclipse en de boekingskantoren,bij de club heb ik om de prijsopgave gevraagd voor de grootste zaal en wat hier allemaal bij inbegrepen zit en bij de boekingskantoren heb ik van diverse artiesten prijsopgaves en beschikbaarheid opgevraagd.Nu hopen op antwoord en positieve antwoorden.
|
En wat doe je als de kaartverkoop enorm tegenvalt?
|
Springt ie van de brug af, hier zit al z'n geld in waarschijnlijk:D
Maar, ik zou inderdaad Mr. Polska en Paul Elstak als publiekstrekkers proberen te strikken, jappiedrappie;-) |
Ik zou het je echt afraden. Ik heb aardig wat ervaring met evenementen op school, verder nog bij een poppodium.
Zonder enige kennis/ervaring moet je er inderdaad veel tijd insteken. Vergunningen?. Wettelijke eisen? Enz. Verder is 4k niets voor 2000 mensen! Misschien dat het net genoeg is als je de zaal met facaliteiten huurt. Maar anders moet je drinken inkopen, en apparatuur huren. Dan ben je al 3 keer over je bedrag heen. Mijn advies, loop mee bij andere evenementen oud voor ervaring. Dan zie je hoeveel werk er bij komt kijken. |
Iedereen zegt er hier verstand van te hebben,sorry voor de mensen die het misschien wel hebben,maar ik vraag tips,geen afrading en ik weet dat er vele risico's aan verbonden zitten maar ik heb ook gezien hoeveel succes je kan boeken.En je moet naar allebei kijken en dan kijken wat je doet en ik ga het gewoon doen.Ik heb al over annuleren en dergelijke gesproken met de discotheek dus het komt wel goed.Ik betaal voor de discotheek waarschijnlijk maar 1250 en alle drankomzet en kan food verkopen en daar krijg ik nog eens 80 procent van.Verder regel hun een heel groot gedeelte.De beveiliging,het personeel en alle techniek is aanwezig.Alles wat ik zelf moet regelen is kaarten verkopen en dj's regelen.We moeten dus alleen dingen voor food zelf inkopen en de eventuele wensen van de dj's of artiesten voor dingen die aanwezig moeten zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ennuh ik betwijfel 't ten zeerste.. maar dat terzijde :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mc biggah!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.