![]() |
de playboy
Ik heb is een keer een magazine gekregen van de playboy.
Er staat in dat exotische vrouwen lekkerder is in sex. Er staat bij de nederlandse vrouwen: 'de verkeersagente legt de regels uit. Je ervaart de sex met haar als een praktijkexamen waar zij je dooheen probeert te sleuren.' En bij de exotische vrouwen staat er: 'een exotische vrouw weet dat ze moet ervan genieten, en dat ze haar charmes in de strijd moet gooien.' Wat vinden jullie hiervan, en komt het je ook bekent voor. Mij wel tenminste, het was echt een geklojo:p |
lawl
|
ok, wtf ;)
|
Het komt je bekend voor? :confused:
|
Wat een draak van een topic. :D
|
Nou kan ik alleen maar iets zeggen over mannen maar ik heb nog nooit seks gehad met een niet-nederlandse man. Maar dat was alsnog niet vergelijkbaar met een praktijkexamen. En ik hoop dat mijn vriend seks met mij ook niet zo ervaart :|
|
100% waar. nederlandse vrouwen weten niet dat ze moeten genieten, toch dames?
|
Ik zou niet weten hoe inderdaad. :)
|
Klopt. Nederlandse vrouwen zijn trash in bed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Copthorne, kom er eens bij, knul (Y) On topic: ik heb nederlandse meisjes gehad, en niet-zo-nederlandse meisjes. En allemaal genoten ze van de seks. Dus. |
Citaat:
Nou goed, laat ik eens reageren: Ik ben een Nederlandse vrouw en ik geniet van seks. :P |
Ik denk niet dat er zo'n verschil tussen zal zitten. Er kan wel verschil tussen zitten, bijvoorbeeld door cultuur, hoewel 'exotische' wel heeeeeel breed is, maar om nou te stellen dat het alleen met exotische vrouwen lekker is is wel héél kort door de bocht. Dan zouden al die Nederlandse mannen vast niet zo vaak seks hebben (of willen hebben) met Nederlandse vrouwen. :P Als je dat trouwens zo ervaart (als een praktijkexamen waar ze je doorheen probeert te sleuren) doe je het volgens mij ook niet zo goed.
En uiteindelijk gaat het natuurlijk om de persoon waarmee je seks hebt, en het verschil tussen personen onderling is natuurlijk ook weer heel groot. |
Jeuz man wat een niveau dit
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het 100% eens met Dhr. Onbelangrijk, die Nederlandse wijffies bakken er niks van dat genieten.
Leuk dit:) |
Citaat:
|
Het ligt miss idd aan jou
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |