![]() |
Studiekeuze - [IF]
Alhoewel ik nog in de 5e zit, zit ik me een beetje te ori๋nteren op m'n studie. Nou vraag ik me vooral af of mensen ervaring hebben met Informaticagerelateerde studies en wat de plus- en min- punten zijn. In principe heb ik een CM profiel, maar met een 8 voor Wis-B en 10 voor IF moet dat toch prima lukken ;-). Iemand met enige tips? Ik ging er een tijd van uit dat ik puur hardcore-Informatica ging doen, maar nu begin ik toch te twijfelen. Wat voor alternatieven zijn er?
|
Kunstmatige intelligentie. Ik weet er niet veel van, maar goed, de naam zegt het al. Waarschijnlijk is er ook veel te vinden op internet. Volgens mij veel vakken overlappend of in ieder geval aanverwant.
Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je niet verder helpen. |
Wiskunde ้n informatica, Wiskunde, econometrie, technische informatica of technische wiskunde. Dat laatste is misschien een leuke om eens te bekijken.
|
medische informatiekunde (je hebt wel natuurkunde nodig weet niet of je dat hebt)
|
Interactive Performance Design and Games, een combinatie games ontwerp met interactief theater. Veel ruimte voor programmeurs ook, maar met een meer kunstzinnige insteek :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |