![]() |
stoned worden van nootmuskaat
De titel zegt genoeg, heeft iemand hier ervaring mee?
|
ik heb er 1 en half uur geleden 2 gegeten, ik voel niet dus ik ga er nog 1 eten.
|
haha
|
Adverse Effects
Nutmeg, taken in large doses may cause nausea and vomiting, flushing, dry mouth, tachycardia, stimulation of the central nervous system possibly with epileptiform convulsions, miosis, mydriasis, euphoria, and hallucinations. Hoeveel heb je op? |
2 uur geleden heb ik er 2 op en 10 minuten geleden nog 1
|
Lutser, hoeveel gram? En Jezus, lees je in :D
|
Ik had er 2 uur geleden 2 van deze bollen op (ong 1 gram per bol volgens mij):
http://images.thuis.verstegen.nl/spices/web_fe/30_1.jpg en een half uur geleden nog een bol opgefret, ik stond net recht en men benen waren serieus zwaar en ben ook wat raar in me hoofd maar ik wil echt kunnen hallucineren, ik las op verschillende forums dat het kon, weten jullie het? |
http://forum.scholieren.com/showthre...ht=nootmuskaat
Als je wilt hallucineren, ga dan voor salvia of truffels ofzo. |
als 14 jarig kind ga ik geen salvia kunnen kopen en ik woon in belgie.
|
Ga volgend jaar eens naar een festivalletje als je per se high wil worden. Al beveel ik het niet echt aan..
|
Dus daarom ga je maar aanklooien met nootmuskaat. Teveel is dodelijk kerel(tje). Maar goed, als jij zo graag wil hallucineren dat je je leven op het spel zet, jouw zaak.
Je kunt op 1 hoop gaan zitten met ExpoRules. |
dood zal ik er niet aan gaan, het smaakt enkel naar kots/stront.
Als iemand misschien een manier heeft gevonden om een drug te maken zonder medische spullen? |
dood zal je er wel aangegaan stronteigenwijze knul
|
Citaat:
|
Al eens het zaad van klimmende blauwe winde geprobeert of doornappel?
Nootmuskaat vergifteging ga je van kotsen. |
Je moet er gewoon meer eten jongen.
|
ik ga ze weggooien.
|
Heb je nu eigenlijk een effect gehad?
|
Citaat:
2) JE MOET HET VERPOEDEREN 3) Het is echt rotzooi 4) Lees je in voordat je domme dingen doet (www.erowid.org) 5) succes morgen |
Je moet de nootmuskaat koken in melk.
Probeer het boek uit je bol eens. |
Nee, je moet dit gewoon helemaal niet doen, eigenlijk. :') Haal dan een gram hasj/wiet, als je zo graag high wilt worden?
|
Citaat:
|
Jah hele zware benen maar en wat raar in me hoofd, maar dat gevoel is niet zo leuk.
Ik ga dit nooit meer opnieuw proberen. |
Dat had je kunnen weten als je eerst wat erover had gelezen maar goed.
|
Dus daarom koloniseerden we Indonesie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |