![]() |
Saai #1633
:)
|
Wat ik nog wilde zeggen is dat een e-reader een soort elektronische etch-a-sketch is.
|
hehehe, martin. soms vind ik je maar een zeikwijf, maar nu ben ik het met je eens :y :D
|
bam, 32 Efteling-zegelunits.
|
Citaat:
|
Ieder z'n ding, maar ik kan echt niet aan die e-readers wennen. En aan de smartphones evenmin, de dag dat ik gedwongen wordt zo'n ding te kopen, neem ik geen mobiele telefoon meer.
|
@Martin: nee, ik vind het niet lezen als papier. Ik heb een ding in mijn hand waaraan ik geen papier voel, ik kan bladzijdes omslaan etc. Dat leest niet als papier. Ik vind het lelijke kutdingen.
|
Voor de fijn en de heb liever een papieren boek ja, maar ik ben toch ook zeer content met m'n e-reader (y)
En Miekje! bedankt voor je kaartje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Forumen jullie ook allemaal wit? Jesus Christ. Elitair gedoe.
|
Citaat:
|
embrace progress, bitches :mad:
|
Ik vond het idee van e-books eerst ook doorgedraaide electronica-afhankelijkheid, maar een nicht van me houdt erg van lezen maar kan door dyslexie niet overweg met de kleine print in pockets en kan doordat ze hetstellend van cvs is geen zware tassen met hardcovers meenemen, en ze volgt een studie naast haar werk en reist per trein daarvoor, dus is ze early adapter wat betreft e-books want dat is echt een uitkomst voor haar. En ik heb haar e-book mogen proberen en het leest gewoon zoals papier en werkt heel makkelijk (y) en de batterij opladen hoeft maar eens per maand ofzo, doordat het scherm geen licht geeft.
Maargoed, zelf heb ik het tot nu toe niet echt nodig ofzo. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Oh fijn, nu ben ik het wachtwoord van mijn router weer eens vergeten :facepalm:
|
Citaat:
|
En dat gezegd hebbende ga ik maar eens naar mijn werk. Kan ik nog chagrijniger worden (y)
|
Oh nee, toch niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En e-readers stinken, een echt boek ruikt heerlijk naar boek. Dan kun je lekker de inktdeeltjes uit het papier snuiven! En bladzijdes omslaan is ook een deel van de leeservaring. |
Citaat:
ik ben alleen niet tegen de ipad 3 (lees: vooruitgang/ontwikkeling). hoewel ik er zelf momenteel geen hoef :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een e-reader wel een uitkomst voor arme brugpiepers die elke dag met 20 kilo boeken op hun rug naar school fietsen, dat moet ik toegeven.
|
Citaat:
|
Het heeft niet te maken met 'alles moet nieuwer', het is gewoon eem extra mogelijkheid die in bepaalde situaties handig is, en het is wat raar om daar chagrijnig van te worden :confused:
|
Maar voor de rest is het kut als je batterij uitfloept, of geen stroom voor handen hebt.
|
Citaat:
|
Rationeel! Wil je niet zo'n ding in je tuin? Dat lijkt me behoorlijk gaaf :cool:
http://1.bp.blogspot.com/_6sg4od27dC...T+MONOLITH.png |
Citaat:
|
dat past niet in mijn 'tuin' :D :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We gaan gewoon een muur bouwen en dan gaan de mannen aan de ene kant allemaal biefstuk eten en sciencefictionverhalen lezen op hun e-bookreader, en de vrouwen gaan aan de andere kant keukenmeidenromannetjes lezen terwijl ze de afwas doen. ;)
|
Citaat:
En ik ga ook, wandeling maken (y) |
Citaat:
|
je hoeft niet mee te doen aan vooruitgang, maar er TEGEN zijn is gewoon... stom... :o
|
Mag ik dan bij de biefstuk kant? Ik houd wel van mijn e-reader. :Y
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |