![]() |
SNES topic
GAMES UIT DE GOEDE OUDE TIJD!
Mensen die oud genoeg zijn om dit meegemaakt te hebben... Maak een lijst met je favo-games:
|
Spel #9. :D Ik heb nooit een SNES gebruikt, maar wel Nintendo 64, maar, da's toch iets anders.
|
Wanneer ik een spel op mijn emulator speel, dan is het meestal een van de volgende spellen: Donkey kong country 1 t/m3, super mario allstars, Yoshi's island, Mario kart, legend of zelda, lost vikings 2, Mickey mania of Killer instict
|
Chrono Trigger /thread
|
Mario Kart
Super Mario All-Stars Super Mario World Chrono Trigger Terranigma Lufia 1 t/m 3 Donkey Kong Country 1 t/m 3 Micro Machines Ik heb ook Aladdin, Mickey Mania en Street Fighter II maar die vind ik niet zo :o En mijn snes is stuk sinds kort :( |
Zelda
Chaos Engine Street Fighter 2 turbo Mortal Kombat Donkey Kong Country UN Squadron Teveel om op te noemen. Toen waren games nog cool. |
Super Mario World
Super Mario Allstars Mario Kart Legend of Zelda Donkey Kong Super Tennis Heb mijne laatst weer van zolder gehaald. 10 minuten stof verwijderen en hij draait weer als een zonnetje! |
Super Metroid. (Y)
|
Citaat:
Naast alle bovenstaande games vond ik Goof Troop en Super Castlevania IV ook érg leuk om te doen. |
Citaat:
En goof troop was geweldig coop (Y) |
Joe & Mac!
|
Mortal Kombat
Zelda Asterix ;p |
Citaat:
|
Altijd kapotte duimpjes bij killer instinct.
|
Zelda
Secret of Mana |
Niemand? Nouja, dan zeg ik het wel......
EARTHBOUND. |
soulblazer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |