![]() |
strelen onder haar shirt
he ik had een vraag. ik ben wel een paar keer met een meisje verder gegaan, maar weet nog steeds niet hoe ik het 'subtielste' haar borsten kan strelen. tenminste, hoe ik het met haar bh moet doen, terwijl ze haar shirt nog aanheeft. haar shirt en bh allebei uitdoen is niet handig als mijn ouders gewoon thuis zijn (stel dat er wat is en ze snel binnenkomen ofzo). hoe doen jullie dit?
|
Wat is er lastig aan strelen en waarom zou je het subtiel doen?
|
ik bedoel, als ze haar shirt nog aanheeft, moet je dan alsnog haar bh bandje losmaken of kun je de bh omhoog of omlaag doen ofzo. want ik wil niet de hele tijd zo ongemakkelijk onder die bh zitten of zitten te prutsen
|
Citaat:
|
haha, ik heb op dit moment geen vriendin, maar met mn ex wist ik dus niet wat het handigste was dus wou eigenlijk weten hoe anderen het doen. zodat het in de toekomst wat makkelijker gaat
|
Gewoon, eronder. Niet ouwehoeren.
Weet wel dat een aantal meisjes niet warm of koud worden van een beetje gekneed. |
Bij de borsten zijn de tepels het gevoeligst, daar beetje friemelen onder de bh, om een beetje op weg te helpen....:bloos: meer zeg ik niet....:D
|
Oh en als je echt onzeker bent; gewoon vastpakken en je ding doen, niet te hardhandig. Zo'n enorme meerwaarde voor je seksleven zal het niet zijn.
|
maar je kan toch niet normaal strelen als je hand door die bh tegen haar aangedrukt word
|
Je merkt vanzelf wel, of ze iets niet of wel wil, maar wel actie ondernemen, want als je helemaal niets doet gebeurt er ook niks.(y)
|
ja maar wat is volgens jou het handigst
|
Spontaan doen
|
Gewoon doen, joh. Als je te veel gaat nadenken bij zulke dingen geniet je zelf niet, ben je zenuwachtig en gaat alles te gestructueerd.
|
ja maar wat dan gewoon doen? kan iemand vertellen hoe dat bij hem/haar gebeurt?
|
Citaat:
|
Gewoon je gevoel volgen, als je zin hebt haar vast te pakken, doen, verstand op nul, en zoenen en.....(y)
|
Citaat:
|
Ik snap het probleem nog steeds niet? Probeer eens uit te leggen wat je nou wil bereiken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij wil TS aan de borsten van een meisje zitten als ze haar t-shirt en bh nog aan heeft, en zoekt ie dus een manier om z'n hand in haar bh te stoppen zonder dat hij ruzie krijgt met de beugel of dat hij met z'n elleboog in haar gezicht eindigt.
Best veel jongens zijn trouwens ontzettende prutsers als het op bh's aankomt dus meisjes vinden het écht niet erg als ze je even moeten helpen hoor ;) |
Laat haar gewoon de BH stukje omlaag doen en dan kunnen ze der gewoon uit hangen lijkt me. Anders gewoon effe aan het meisje vragen. Evt. kan je altijd nog aan der kont zitten. :p
|
Citaat:
|
Zet een slot op je slaapkamer deur, heb ik ook
|
En als het bij jou op je kamer moeilijk gaat, is het misschien makkelijker bij haar thuis op haar kamer,
|
Ik zou ook denken dat de meeste ouders de privacy van hun kinderen wel respecteren en kloppen voordat ze naar binnen komen banjeren. Dus dan zou het gewoon kunnen op zijn eigen kamer.
|
Citaat:
|
mijn vriend gaat vaak als hij zn arm om me heen heeft dan vanaf boven mn shir in en dan kan je makkelijk een bh inkomen
|
Je kan ook onder de deken gaan liggen.
Als er dan iemand binnenkomt is er niks te zien.. Doen mn vriend en ik ook, omdat zijn zusje soms binnenkomt >< En zoals zoveel al zeggen, als je gewoon vraagt of je dr bh mag losmaken is het probleem toch opgelost? |
ik zou haar bh los maken, anders heb je niet echt de ruimte, is voor haar waarschijnlijk ook minder opwindend.
vooral aan de tepels zitten en beeetje knijpen, maar eerlijk: veel meisjes vinden het niet heel opwindend als jongens aan hun borsten zitten, volgens mij vinden vooral de jongens dat leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het vooral ligt aan wat de jongen doet en hoe de vrouw erover denkt.
Ot: maak haar bh gewoon los. Geen radio afstemmen spelen, dat is niet lekker. |
Citaat:
Citaat:
|
bitches vinden het geweldig als ik aan hun tits zit.
|
Citaat:
Volgens mij vinden de jongens het leuker om te doen dan de meisjes om het te ondergaan. |
Citaat:
maar. tip: bh uit, en tshirt gewoon aanhouden denk ik? en natuurlijk blijven zoenen terwijl je streelt. Het meisje zelf blijft natuurlijk de hoofdrolspeelster :p |
Citaat:
|
Just do it.
|
er is een techniek voor om het bh slotje open te krijgen met één hand.
super handig en het heeft een leuk verassings effect. |
Hoi ik vind het fantastisch als iemand aan mijn tieten zit :confused: Dat kan toch bij de een veel gevoeliger/lekkerder voelen dan voor de ander.
|
Citaat:
Dat is geen techniek, dat is gewoon hoe je een bh open maakt als je tegenover een chick zit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom subtiel? Wil je dat ze het niet merkt?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Volgens mij ligt het aan t meisje zelf.. Ik vind het wel zeker opwindend, maar het ligt aan de situatie. Als het echt is met het doel mij een beetje te plezieren: ja, dan vind ik het fijn!
Maar er zijn ook momenten dat mn vriend gewoon aan mn tieten zit omdat hij het leuk vindt, een soort tic:P Dan windt het nou niet helemaal op eigenlijk :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |