![]() |
pijpen
Hallo,
Ik ben een jongen van 16. Ik val gewoon op meisje maar ik heb altijd geil gevonden om een jongen te pijpen! Hebben andere dit ook? |
Ge ben gewoon homo!
|
Citaat:
|
En homo bent.
|
Of bi, als je op meisjes valt maar ook jongens wil pijpen?
|
Waarom moet er een labeltje op? Lekker belangrijk. Als jij graag fantaseert over een jongen pijpen dan mag dat gewoon, gedachten zijn vrij. En misschien krijg je ooit nog eens de kans het in het echt te proberen, zolang je dat veilig doet is daar ook niets mis mee.
|
Citaat:
|
Idd, door die naam wek je wel een beetje gay indruk. Als je jongens wil pijpen moet je dat gewoon doen ofzo. Ik weet niet nooit die drang gehad omdat te doen. Maar als jij daar de drang naar hebt moet je dat gewoon doen. En Ja dan ben je bisexueel.
|
Ach, donder toch op, dan ben je heus niet gelijk biseksueel of homoseksueel. Er zijn genoeg homo's die het wel eens met een vrouw hebben gedaan (of ermee zijn getrouwd of wat dan ook) en die zijn ook nog steeds homo. En er zijn ook hetero's die experimenteren. Dat maakt je niet gelijk bi of homo.
Ts: je moet doen waar je je goed bij voelt. Er hoeft heus niet per se een label op. En misschien ben je wel homo of bi, maar daar kom je dan vanzelf wel achter. Maar je bent gewoon nieuwsgierig en daar is niks mis mee. |
Uiteraard ben je dan homo. Of in ieder geval bi.
|
Citaat:
Maar doe waar je je goed bij voelt! |
Citaat:
|
Ja ik weet niet, als je het echt doet, dan ben je volgens mij gewoon gay. Mja. Als jij dat wilt dan is daar niks mis mee.
|
Jongens en meisjes, TS zoekt mensen die hetzelfde ervaren als hij, hij zoekt geen advies over zijn geaardheid.
|
Mwah, als je een beetje door dit board heenkijkt kom je meer dan genoeg andere jongens tegen die min of meer interesse hebben in seksuele dingen met andere jongens. Overigens zou ik niet iemand als bi- of homoseksueel beschouwen als diegene niet verliefd wordt (en daarmee mis ik de term voor alleen seksuele aantrekkingskracht). Je zult voor jezelf uit moeten zoeken wat je voelt en wat je ermee wilt doen, maar er zijn in ieder geval genoeg andere jongens (die in ieder geval beweren hetero te zijn) die ook seksueel geïnteresseerd zijn in andere jongens. Als ik zo op dit forum rondkijk, dan. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
InfoBoy, zie je dat plusje naast de quoteknop? Als je daarop klikt kun je meerdere posts tegelijk quoten en hoef je niet 20 losse posts te maken. ;)
|
Heb ik ook maar kan niet verliefd op een jonge worden
|
Citaat:
Ik begrijp niet waarom het zo lastig is. Als je hetero bent heb je geen interesse whatsoever in personen van hetzelfde geslacht. Die personen die jij noemt zullen dan ook voornamelijk gewoon geen homo of bi genoemd willen worden, en dat is dan ook de reden dat ze zo vel demonstreren tegen die label. |
Citaat:
|
Volgens mij kan die gewoon geen meiden regelen, en probeert ie het nu bij de jongens...:D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat maar, als jullie alleen maar willen discussieren over de geaardheid van de TS zitten jullie op het verkeerde subforum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |