![]() |
Rode bultjes na scheren?
Ja ik deeed het gewoon voor de lol een keertje bij mijn schaamhaar,
Kwas benieuwd of iemand weet hoelang het duurt voor die jeukende rode bultjes weggaan |
Dit zin ingegroeide haartjes. Hoe heb je geschoren? je moet vooral met de haarrichting mee scheren, vooral bij de bikinilijn is dit erg belangrijk. Je kunt erna je huid op die plaats wat scrubben zodat er minder kans is op een ingegroeid haartje.(niet scrubben wanneer je al ingegroeide haren hebt!)
best dat bobbeltje uitduwen, het kan er namenlijk erg lang inzitten hoor! (soms komt daar een kei lang haartje uit :p ) en het haartje uittrekken met een pincet, en ontsmetten achteraf (wat verzorgen) het lukt bij mij aardig hoor dat scrubben! (: |
Ik smeer het na het scheren in met zinkzal (of sudocreme) en dan heb ik er eigenlijk niet zo'n last van.
|
Citaat:
|
Het zijn geen ingegroeide haartjes nee :n Irritatie. Volgende keer wat minder voor de lol en wat meer denken aan hoe je dit voorkomt :P Met de haartjes meescheren, met schuim, daarna idd iets van zalf..
|
aah ja kdacht dat die rode bultjes er op kwamen na een paar dagen, maar 't is echt meteen na je geschoren hebt? dan is het idd irritatie zoals pythagoras en lusi zeggen...
|
Citaat:
|
Is dit niet gewoon hetzelfde als je je baard scheert zonder scheerschuim/gel?
|
Citaat:
|
Is idd gewoon irritatie net als bij je baard scheren
Heb ik ook wel eens last van (ik gebruik scheerapparaat) als ik geen aftershavebalsem gebruik naderhand Meestal is het na een dag weer weg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |