![]() |
Wat saaien we vandaag? #1635
:o
|
Gatver, geen pannenkoeken hoor :s bah!
|
Ik heb gewoon nergens zin in :| Volgens mij heb ik alle recepten op allerhande al bekeken en bij alles denk ik NEEE DAAR HEB IK TOCH GEEN ZIN IN SUKKELS :mad: :D
|
Pasta.
|
Citaat:
|
Ja ik denk dat ik dat maar voor morgen doe (Y)
En vanavond noedels met garnalen en roerbakgroente ofzo (Y) |
Garnalen :|
|
Garnalen (Y)
|
pannenkoeken. *O**O*
|
Een beter idee is fruitsalade toe of is dat dan weer wat voorbarig allemaal :o
|
dan moet je helemaal zelf weten.
ik pak chocolademouse. :cool: |
Oeh aardbeien (Y)
|
Citaat:
|
Ha appie app is best handig, kun je gelijk zien wat je eten gaat kosten (Y):cool:
|
He en de zakjes pijnboompitten van de appie zijn 15 gram meer en kosten 10 cent minder dan de bakjes :cool:
|
oh sann. de appie bij ons eindelijkkkk ook op zondag open <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga vanavond gewoon een broodje uit de oven eten. Met roerei denk ik (y)
|
Dolle pret, kunnen we misschien gaan koffieleuten bij de Appie op zondagmiddag als ik die tent ga kopen ;P
|
JB wordt ooit nog eens volwassen. hij leert het wel, ooit..
|
yeah recession strikes a chord that reveberates throughout society, lekker goedkoop bij de appie op de koffie <3
|
zijn mensen die dat echt doen hoor btw :D
|
maar carn, je hebt de woning al bezichtigd en bent nu aan het nadenken over een bod of al een bod uitgebracht?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Appie is ook helemaal vernieuwd, wat een chaos :eek: Ik ben zo slecht in winkelen in winkels die ik niet ken :D
|
Ik was extreem tevreden met van alles het goedkoopste uitzoeken, maar ook de goedkoopste geitenkaas/garnalen/versepasta/pijnboompitten etc. zijn stinkend duur :D
Ik moet mijn gasten voortaan maar gewoon pasta met rode saus/aardappels, speklapjes, groente voorzetten denk ik. |
Wat eten we vandaag? Bobby's body, Bobby's body, zijn maag en darmen vliegen als een gek in het rond! Bobby's body, bobby's body, daar gaan we weer dus Bobby zet je schrap!
En over animaties gesproken: hoe heet die animatie over al die beesten van groente en fruit enzo? :o Met ook zo'n vogeltje. Dat vond ik heel tof en nu wil ik het iemand laten zien, maar ik ben de naam vergeten. |
zo heb een coole foto van mij en poedersuiker. met dank aan mijn broertje.
|
Mijn Hongaarse penvriendin komt naar Amsterdam. :eek: Net nu ik er niet ben. :(
|
ah dat is jammer.
|
Citaat:
|
Ik ga vandaag nasi maken. Het is nog net geen magnetronmaaltijd, maar ik heb een nasi-groentepakket en een nasi-kruidenmix en vegasatéstukjes in saus...
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, ze zegt dat het een scheldwoord is maar dat je het verkeerd spelt! :nono:
|
Ik ga een pastasalade bestaande uit: penne, rucola, zongedroogde tomaatjes, mozzarella, pijnboompitten en een knoflook/olijfolie-dressing saaien.
|
Citaat:
|
ben moeeeee
|
Citaat:
|
Zo, ik heb lekker ovenaardappeldinkies, een kaassoufflé en megaveel boontjes gegeten, mjam!
|
Wat voor boontjes?
|
Heilige.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon. Boontjes. Van die groene. |
Ja, er zijn meerdere soorten boontjes die groen zijn he.:p
|
Ik dacht dat iedereen wel begreep dat boontjes sperziebonen zijn :o
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boon
Maar daar staat inderdaad ook dat met boontjes vaak sperziebonen bedoeld wordt.:o En pinda's zijn ook bonen.:cool: |
snijbonen zijn ook groen. tuinbonen ook :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |