![]() |
Economie vragen op twitter?
Hoi allemaal,
Ik vroeg me af als mensen het handig vinden dat er een twitter-account is waar je je vragen over economie kan stellen? Ik zit in mijn HAVO examenjaar, met economie, en als er belangstelling is ga ik er over nadenken om zo'n twitter-account te beginnen. Graag stemmen in de poll en reacties/tips zijn welkom! Groet, tombonen |
Aan de ene kant is het heel handig, vooral als je dagelijks een vaste tijd online om vragen te beantwoorden komt bijvoorbeeld van 20:00-21:00
Maar aan de andere kant is het niet zo handig want op twitter kun je maar een beperkt aantal tekentjes gebruiken waardoor de vragen soms niet volledig beantwoord kunnen worden. Wat je ook kunt doen is een twitter pagina maken die verbonden is met een (nieuwe) facebookpagina, zodat al je antwoorden opgeslagen worden daarop. Dan kunnen de mensen alle antwoorden opnieuw bekijken zonder door je timeline te scrollen.. op zich is het wel een leuk idee (y) |
Het is inderdaad een leuk idee, maar misschien is Twitter niet de juiste media ivm beperkte tekens.
Misschien Facebook een idee? |
Ja dat is waar. Zal ik ook eens naar gaan kijken.
Bedankt voor de reacties! en blijf reageren! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |