![]() |
Hoe oud was jij toen je het voor het eerst deed?
De titel zegt ut al. Hoe oud was jij toen je het voor het eerst deed. Ff reactie hier beneden zetten ;)
|
16
|
16, en zo belangrijk is het topic nou ook weer niet dus de titel pas ik ff aan
|
15
|
Ik was 16.
Waarom deze interesse trouwens? |
Citaat:
|
Is hier niet al een topic voor?
|
18
|
13
|
GVD 13 tering eey, mijn leeftijd. Moet er niet aan denken dat ik al een wijf leg te stoten xd. Nu neem ik je helemaal niet meer serieus mja. on: ik ben nog maagd en dat wil ik de komende 3 jaar wel zo houden eigelijk.
|
@Comric, pff, als je die meent... tbh het is heus niet stoer ofzo op je 13e sex :)
Toen ik 13 was, was handje vasthouden de bom en kusjes geven etc weet ik veel :P OT: 16. |
Ik was ook 13.
|
Citaat:
Mijn eerste seksuale ervaring was op mijn dertiende samen met een meisje van 15. Ben trouwens helemaal niet blij met die ervaring. Zo zie je maar dat niet iedereen dezelfde is :) |
15
|
ben nu 15 maar nog nooit gedaan :D
|
16. Een week voor ik 17 zou worden :D
|
Ben 16 en maagd, maar het gaat niet lang meer duren i guess:')
|
16 :)
|
19 nu en het moet nog steeeds gebeuren. Gewoon geen tijd voor
|
Ik was 12, maar ben er na die tijd niet trots op en zeker als ik nu bedenk dat ik al weer bijna 23 wordt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
14..
|
ben nu 14, nog nooit seks gehad ;)
|
15
|
ik ben 19 en nog maagd:(
Is dit raar? Heb wel al wat dingen gedaan met jongens alleen heb dit nog niet gedurfd omdat ik me voor mijn lichaam schaam. Wil het dit jaar zoiezo wel doen! anders ben ik 20 kan echt niet... |
Citaat:
Overigens denk ik dat jouw maagdelijkheid niet je grootste probleem is; dat is je onzekerheid. Probeer daar iets aan te doen. Waar schaam je je precies voor? |
ja maar als ik dan op die leeftijd een jongen tegenkom en ik moet zeggen dat ik nog maagd ben, dan lacht hij me zoiezo uit. altijd hetzelfde.
Ja gewoon mijn lijf, vind mezelf echt te dik en niet mooi. Wil er wel overheen stappen maar kan daar tijdens de seks geen schijt aan hebben denk ik. Er zijn wel situaties voorgekomen dat ik seks wou hebben met een jongen maar het niet durfde omdat ik dacht dat hij me dan lelijk vond |
Citaat:
En als je al met een jongen loopt te zoenen/friemelen/whatever, denk je dat echt dat 'ie je lelijk vindt? Als hij je lelijk zou vinden, zou hij ook niet met je zoenen. En je moet niet proberen om zomaar seks te hebben met mensen. Zodra je een relatie hebt en je vertrouwt elkaar, dan kom je er ook vanzelf achter dat je helemaal niet onzeker hoeft te zijn en dat die jongen je leuk vindt zoals je bent. |
Citaat:
Edit: Vowel was me voor ;p |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben 15 trouwens als je het weten wou |
k was 14
En nee ik voelde me er niet stoer door. gebeurde gewoon met mn ex vriendje ben nu 15 |
15, net een week geleden voor het eerst gedaan!;)
|
Ik was 13.
En nee dankje je hoeft mij niet te vertellen dat dat te jong is;) |
14.
beetje vroeg maybe, maar had een relatie en we waren er beiden klaar voor. |
16 hihi
|
15 was ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 :)
|
15
|
15 jaar
|
Ik was 16, het is nog niet zo lang geleden, trouwens :) Ben nog steeds 16. Heb toen ik juist 15 was wel eens op het punt gestaan, mijn lief toen wou het graag enzo, maar ik voelde me er nog niet klaar voor… Nu wel, en tot nu toe totaal geen spijt van gehad!
|
Citaat:
|
Ik ben 14 & nog maagd :D
Ik heb wel een meisje in m'n klas dat al ontmaagd is & zelf heb ik ook wel een seksuele ervaring achter de rug, maar ik wil eigenlijk nog wel minimaal een jaartje maagd blijven :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |