Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Val je op een vriendin met grote borsten of kleinere borsten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1855778)

Linda Prins 21-03-2012 15:34

Val je op een vriendin met grote borsten of kleinere borsten

Vaak hoor ik mannen praten over dat wijf heeft lekkere tieten, wat versta jij onder lekker, val je liever op een vriendin die grote borsten heeft of heb je liever een vriendin met een wat gescheiden inhoud in haar blouse heeft, of maakt je dat weinig uit, of in een hand vol al voldoende ik noem maar zomaar even wat. of ga je voor haar karakter en zijn de grote of inhoud van haar borsten in het de blouse maar een bijzaak,

bierkoning 21-03-2012 15:36

het is idd een bijzaak, maar mooie borsten vind ik stevige borsten cup b/c ofzo. liever geen a, of D +... Maar als het karakter goed is, maakt het niet uit... heb ook wel is een vriendin gehad die minder bedeeld was.

Reverend 21-03-2012 16:46

Bijzaak. Bovendien is ass veel belangrijker dan uiers.

danieboy 21-03-2012 17:01

is bij elke jongen wel anders ikzelf vind ik een handjevol genoeg en met een goed karakter is helemaal mooi

Secret Agent 21-03-2012 17:33

Een gescheiden inhoud? :D :facepalm:

fizzle-fluffy 21-03-2012 22:02

Wat is de discussiewaarde van deze topic? Elke man vind net even iets anders mooier, natuurlijk is er een gemiddelde ideale borst maar het maakt natuurlijk alleen uit wat jij zelf en eventueel je partner ervan vinden, ik neem aan dat de rest van de mensheid je borsten sowieso niet ziet en al helemaal niet seksueel aantrekkelijk hoeft te vinden.

Linda Prins 21-03-2012 22:52

Dat is het nou juist, door de media en marketing reclame van mode industrie, wordt een ideaal beeld neergezet, want de mensheid wordt wel dagelijks er meegeconfronteerd, ik bedoel je hebt mannen en vrouwen die houden van blond, maar ook die houden van brunette, en zo ook wat de borsten omvang betreft heb je verschillen van voorkeur, en dat de één van vol houd, is het goed recht van die persoon, en dat een ander van een bescheiden inhoud, ook enz. ik wil gewoon aantonen dat zoveel type personen man of vrouw, zoveel verschillende voorkeuren en smaken zijn, de meerwaarde is gewoon ben jij zelf tevreden met je borsten, of had je liever een maatje kleiner gehad willen hebben, of een maatje meer enz. gewoon omdat vele vrouwen jaren geleden en zelfs nu nog borstimplantaten hebben laten zetten, is meteen de vraag, zou jij dat als vrouw ook borstimplantaten, of houd jij en je partner liever van puur natuur, zou je dat als man goedkeuren als je vriendin met een dergelijk voorstel zou komen, de meerwaarde is dat bij vele vrouwen hun jaren geleden ingezette borstimplantaat nu begint of dreigt te lekken. daarom breng ik die discussie op ter sprake. want een ideale borstomvang bestaat niet, die wordt gemaakt door de mode industrie, waar de discussie om gaat is wat is jou eigen voorkeur, los van de mode en reclame folders.

freezer 22-03-2012 06:50

Mij maakt tetten echt geen drol uit. Hoeven geen chinese te zijn en ook niet the ones of Lolo Ferrari. Maar een handje vol is opzich wel oké ja. imo als een vrouw grotere borsten wil, moet ze dat zelf weten. Maar het hoeft geen D te worden van mij. Ik ken wel mensen die dat hebben gedaan en ziet er niet uit eigelijk. Maar door die shit van modellen enzo. Ze zijn allemaal vel over been, maar nu hadden ze dus in een land (vraag me niet welk), een aantal BMI voor model wat ze moesten hebben. Die viola Holt helemaal zo bij RTL Boulevard: Ja en dat is niet eerlijk, en dat kan je toch niet maken. En alsof elk model anorexia heeft. Zij snapt er geen ene tering van. Modellen hebben misschien geen Anorexia. Maar 100 duizenden kinderen over de wereld wel door dat slanke gedoe en je moet slank zijn enzo. Dat gaat er bij mij niet in. En die kleren die ze de laatste tijd maken zien er ook al niet uit :$.

Duvelke_024 22-03-2012 11:30

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 32431418)
het is idd een bijzaak, maar mooie borsten vind ik stevige borsten cup b/c ofzo. liever geen a, of D +... Maar als het karakter goed is, maakt het niet uit... heb ook wel is een vriendin gehad die minder bedeeld was.

Je hebt gelijk!

Carbi 22-03-2012 14:25

Die dingen zijn gewoon een must, de grote boeit niet. :p

ferdinandfrees 23-03-2012 09:23

Dat maakt mij geen enkele zak uit, ik respecteer mn vriendin zoals ze eruit ziet

onbekendenaam 23-03-2012 09:29

Tis gewoon een bijzaak, ik vind het allemaal best

musicfan123 23-03-2012 12:37

Een mooigevormde C is wel lekker

DennisMaass 23-03-2012 16:05

Bijzaak. Uiers zijn inderdaad minder belangrijk dan kont.

tokio 24-03-2012 11:38

Sinds wanneer val je op borsten?

Comric 24-03-2012 11:41

Wat mij betreft.. Goh ik zou het niet weten, als ik zit en er loop een vrouw voorbij, kijk het heel vaak naar haar benen. Die verraden meestal ofdat ze slank of dik is ondanks haar zeer mooie jurk die 'zo afslankt'.

janj 01-04-2012 23:06

Een maatje meer mag van mij.

Mati 02-04-2012 01:09

Ik haat van die heel grote borsten.
Een cup D is veel te groot vind ik.
Geef mij maar een normale cup C met een mooi kontje en een lieve lach :)

Vowel 02-04-2012 08:41

Citaat:

Mati schreef: (Bericht 32456502)
Ik haat van die heel grote borsten.
Een cup D is veel te groot vind ik.
Geef mij maar een normale cup C met een mooi kontje en een lieve lach :)

Zo groot is een cup D niet hoor.

joris19 02-04-2012 10:54

Ha, ha, ik val op lekkere tieten, ik heb niet zoveel verstand van al die maten van het tieten alfabet, met al die letters a,b,c enz.. maar.. nou dat zijn in ieder geval per tiet,:D minstens minimaal een hand vol, zo ongeveer, wat meer mag natuurlijk ook, graag zelfs, een flinke voorgevel mag ook, kan je zo lekker tegen aanbotsen, bij het omhelzen:bloos::D, maar een leuke meid met wat minder kan ook, is misschien aardiger dan een meid met een flinke voorgevel, maar lekkere tieten, ja hoor, daar ga ik voor.....:p, als het om het tieten plaatje gaat. los gezien van het karakter van het meisje

Pluis 02-04-2012 20:37

zullen we de kledingproblemen achterwege laten? Daar is een heel subforum voor!

fizzle-fluffy 02-04-2012 22:12

Zou je de posts misschien willen verplaatsen naar een topic daar anders? :bloos:

Em. 03-04-2012 15:26

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32458310)
Zou je de posts misschien willen verplaatsen naar een topic daar anders? :bloos:

Ik zal eens even kijken wat ik voor je kan doen! :Y

Edit: de berichten over niet-passende kleding zijn afgesplits naar hierrr.

Top-Notch 04-04-2012 14:38

Weet niet echt wat zo aantrekkelijk is aan grote borsten. Vriendin heeft kleine en dat is prima.

ferdinandfrees 12-04-2012 09:47

Ik ben tevreden zoals ik mijn vriendin heb. Daar hoor je mij niet over klagen.

mytholon 12-04-2012 13:03

Handjevol ;) Niet te groot, niet te klein. Gewoon precies goed, haha

Aether 12-04-2012 13:51

Ik kijk liever naar het totaalbeeld van de persoon? :')

'I'he Prophet 14-04-2012 16:40

Ik zal een dame met kleine borsten die verder leuk is niet vermijden, maar de voorkeur gaat toch zeker uit naar grote borsten.

IndoDude 14-04-2012 17:50

bij mij maakt klein of groot eigenlijk helemaal niet uit
maar het liefst moet een een meisje een cup B of C hebben

meestal word een grote C of een D namelijk met de ouderdom of kinderen krijgen later een grote koeienuier bij veel vrouwen
lijkt me niks als diegene waar ik mee heb later met haar tieten over de grond sleept

arPos 14-04-2012 21:44

mijn voorkeur gaat uit naar de wat kleinere borsten

Korreltjezout 14-04-2012 22:20

Citaat:

arPos schreef: (Bericht 32482804)
mijn voorkeur gaat uit naar de wat kleinere borsten

Dark Phoenix 15-04-2012 10:10

Citaat:

IndoDude schreef: (Bericht 32482459)
bij mij maakt klein of groot eigenlijk helemaal niet uit
maar het liefst moet een een meisje een cup B of C hebben

meestal word een grote C of een D namelijk met de ouderdom of kinderen krijgen later een grote koeienuier bij veel vrouwen
lijkt me niks als diegene waar ik mee heb later met haar tieten over de grond sleept

Ik denk dat jij nog een aantal dingen moet leren over het menselijk lichaam..

Schrödinger 15-04-2012 11:03

Mannen zijn echt heel slecht in het inschatten van cupmaten.

Pluis 15-04-2012 11:56

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 32483223)
Mannen zijn echt heel slecht in het inschatten van cupmaten.

dit ja :d Iedereen die zo heel dramatisch de grens op D legt moet toch echt iets beter opletten want zo groot is dat niet.

fizzle-fluffy 15-04-2012 13:37

Inderdaad :D Mijn moeder, die cup HH heeft, wordt zelfs regelmatig op D geschat :D

Stefenootje 15-04-2012 16:29

Ja, 'cup D' staat in de volksmond en bij sommige jongens/mannen nog steeds voor 'hele grote tieten', terwijl het eigenlijk nog een relatief bescheiden maat is. Ik denk dat een hele hoop meisjes D hebben waarvan jullie (heb het even tegen de 14jarigen enzo hier) denken dat het C of B ofzo is.

En ja, nog aardig veel vrouwen hebben een cupmaat groter dan D, en nee, dat is niet per definitie bizar groot.

Reverend 15-04-2012 16:35

De meeste jongens maakt het geen fuck uit of het nou een D of een Q is, kan ik jullie verzekeren.

Diamera 15-04-2012 16:57

Citaat:

Linda Prins schreef: (Bericht 32431414)
Vaak hoor ik mannen praten over dat wijf heeft lekkere tieten, wat versta jij onder lekker

Daar versta ik welgevormd onder, en welgevormd vind ik rond en stevig en bovenal in proportie met de rest van het lichaam. Ik ben ook slecht in cupmaten schatten en of ik borsten mooi vind hangt dan ook niet zo met de cupmaat samen, zowel kleine als grote borsten kunnen aan het bovenstaande voldoen. Toch denk ik dat ik van wat ik gezien heb, kleinere tot middelgrote borsten in het algemeen het mooist vindt. Héle kleine borsten zijn soms namelijk nogal puntvormig, en (hele) grote zijn bij sommigen niet zo firm. Ik vind vorm in ieder geval datgene wat uitmaakt, niet de omvang.

fizzle-fluffy 15-04-2012 17:29

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 32483834)
De meeste jongens maakt het geen fuck uit of het nou een D of een Q is, kan ik jullie verzekeren.

Inderdaad, zelfs die jongens die zeggen dat ze B wel mooi vinden en D veel te groot maakt het volgensmij eigenlijk geen zak uit :o

Vowel 16-04-2012 11:15

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 32483964)
Inderdaad, zelfs die jongens die zeggen dat ze B wel mooi vinden en D veel te groot maakt het volgensmij eigenlijk geen zak uit :o

Die kunnen waarschijnlijk toch de B niet van de D onderscheiden. :D

Ik heb zelf trouwens een E, maar geen van mijn vriendjes heeft dat ooit kunnen raden. :p

domie 16-04-2012 15:59

mijn vriendin heeft mooie dd heb er geen moeite mee
of het een a b c d e of f is maakt niet veel uit

icetea296 16-04-2012 16:02

geef mij maar C het meisje waar ik nu verliefd op ben heefft precies de perfecte :P maar het is natuurlijk een bijzaak :)

joris19 17-04-2012 14:30

Ja, daar gaat het eigenlijk om de perfecte maar helaas bestaat de perfecte dame niet, maar het gaat erom wat jij als perfect ervaart of vind, zoveel verschillende smaken, zo veel verschillende meiden, heerlijk die vescheidenheid aan vrouwlijk schoon, valt er tenminste wat te kiezen, en te versieren, je eet toch ook niet elke dag het zelfde, als het om versieren gaat denk, of misschien wel..;)..

Kidrauhl 17-04-2012 14:31

ik vind meisjes met volle borsten mooi :bloos:

joris19 17-04-2012 14:39

Ik ook minimaal een flinke hand vol,:bloos: mmm, ietsje meer mag ook:D

nice person 06-06-2012 23:36

Ik het het liefst D of E k vind het namelijk erg opwindend als ze op en neer rijd en je die grote tieten op en neer ziet gaan(A) en als je haar voorover laat buigen en vervolgens van achter neemt dat ze zo heerlijk schudden en je ze flink kan kneden;)

primaa 07-06-2012 02:16

bigger is better

Vowel 07-06-2012 14:04

Citaat:

nice person schreef: (Bericht 32588567)
Ik het het liefst D of E k vind het namelijk erg opwindend als ze op en neer rijd en je die grote tieten op en neer ziet gaan(A) en als je haar voorover laat buigen en vervolgens van achter neemt dat ze zo heerlijk schudden en je ze flink kan kneden;)

Cup D en E zijn helemaal niet zo gigantisch groot hoor. ;)

snowmanX 14-06-2012 10:02

Mij maakt het niet zoveel uit maar niet echt veel te klein dat je niets zien en ook niet te groot

Lorelei 14-06-2012 18:39

Citaat:

Stefenootje schreef: (Bericht 32483815)
Ja, 'cup D' staat in de volksmond en bij sommige jongens/mannen nog steeds voor 'hele grote tieten', terwijl het eigenlijk nog een relatief bescheiden maat is. Ik denk dat een hele hoop meisjes D hebben waarvan jullie (heb het even tegen de 14jarigen enzo hier) denken dat het C of B ofzo is.

En ja, nog aardig veel vrouwen hebben een cupmaat groter dan D, en nee, dat is niet per definitie bizar groot.

Ja, veel jochies denken dat cup D ongeveer a la Pamela Anderson is. Nou.. ik heb een veel grotere cup dan D en kom nog lang niet in de buurt van miss Anderson hoor :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.