![]() |
Wat moet ik zeggen?
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 13 jaar en ik en mijn vriendin hebben ondertussen alweer 3 maandjes met elkaar. We zijn spreken vaak bij elkaar af thuis. Als ze dan naast me zit op bed weet ik nooit iets te doen en ik weet niet wat ik moet zeggen. Tips?? |
volgens mij heb je al een ander topic hiervoor..... maar gewoon over wat je hebt gedaan etc verzin het
|
rot nou eens op met je [belangrijk]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets moet je ook wel durfen natuurlijk maar je bent 13, dus snap wel dat je zulke dingen moeilijk vind.
|
Gewoon, praten over wat je die dag/week gedaan hebt, een film kijken en daar over praten. Wat een saaie relatie zullen jullie hebben als jullie bij elkaar afspreken en op de bank zitten zonder te weten wat je tegen elkaar moet zeggen.
Zeg gewoon iets. Moet je dan nu echt hier komen vragen? Niemand kan je een toverzin leren die je tegen haar kunt zeggen waardoor het gesprek nooit meer stil komt te vallen. Je moet het gewoon zelf doen. |
Ste voor om naar het dorp of de stad te gaan drink daar wat op een terasje, geef haar een cadeautje en dan heb je de volgende keer weer iets om over te praten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |