![]() |
Niet willen gepijpt worden.
Ik begrijp het nu echt niet meer. Daarom dat dit mijn eerste en waarschijnlijk ook niet laatste bericht is op dit actieve forum. Ik moest gewoon even raad, de meeste van mijn vrouwelijke vrienden zijn nog maagd en konden mij daarom niet helpen. Althans ik vond het minder betrouwenswaardig dan iemand die het niet was. Mijn vrienden heb ik het ook al gezegd maar zij zijn voor one hunderd procent pijppro maar ik totaal niet. Ik vind dat echt heel vies, de gedachte eraan dat.. biakkes. Nu het probleem is dat mijn vriendin het er moeilijk mee heeft dat ik niet gepijpt wil worden. Ik bevredig haar wel oraal, ik probeer zo volledig mogelijk te zijn wetende dat het anders tot verwarring kan zorgen. Maar als zij mij zou proberen oraal aan te raken daar beneden dan zou ik wel even afwijken. Nu het punt is, een herhaling, - prachtige stukje literair hoogstaand niveau hier --' - dat mijn vriendin het gewoon niet kan vatten dat ik dat niet wil, het vies vind en dat begint nu zelfs was te escaleren in die mate dat zij er de hele tijd over zit te praten soms zelfs met vriendinnen heb ik gehoord als ze staat te bellen, wat moet ik nu doen? Moet ik haar tijd geven? Maar gewoon omdat ik niet oraal bevredigd wil worden moet ik haar tijd geven.. Is dat niet raar? In ieder geval ik heb echt raad nodig want ik ben zelf ten einde.
|
Vind je een mond dan zo vies?
|
Ik snap eigenlijk ook niet precies wát je zo vies vindt. Kun je dat uitleggen? Je zult haar mond niet vies vinden, denk ik, gezien je ook met 'r zal zoenen. Wat vind je dan vies? Als je zélf moest pijpen (dus een piemel in je mond moest nemen) kon ik wel wat verzinnen, maar ik zie niet zo in wat het probleem is als jouw piemel in andermans mond gaat enzo. Als je dat kunt uitleggen, en het haar ook kunt uitleggen, is het voor haar ook makkelijker te accepteren en begrijpen, denk ik.
|
Ik vind dat persoonlijk een van de meest vieze onderdelen van mijn lichaam. Oke natuurlijk moet je nu niet gaan denken dat het hygienisch niet in orde is. Wordt gewassen om de dag en op zondag zelfs met aromatiserende olie. Ook weet ik uit ervaring dat ik bijna niets voel bij het.. pijpen. Dus op dat gebied vind het maar niets. Maar ook gewoon omdat ik het echt heel vies vind. Ik heb geen last van voorvocht ofzo, (nooit gehad), maar toch de gedachte dat een meisje het nog maar in haar mond zou zetten.. bjagg.. Ik denk dat het de gedachte is bijmijzelf stel dat ik het zou doen bij iemand anders.. Jakkes.
|
Je hoeft niets te doen (of laten doen) wat jij niet wilt, wat het ook is en hoe veel anderen het ook wel doen. En dat kan je vriendin vervelend vinden, maar het is niet anders. Wat je wel kan doen is in plaats van elke keer maar kortaf nee te zeggen, haar goed uitleggen waarom je niet gepijpt wil worden, wat je er nou zo op tegen hebt en waarom het dan zo vies is. En zij kan jou misschien uitleggen waarom zij het nou zo onmisbaar vindt. Misschien kom je, hoewel je er nu zo overtuigd vies van bent, ook tot een ander inzicht, wie weet?
Of het nou een 'goede' reden is of niet, als ze het begrijpt, heeft ze er vast minder moeite mee dat je het niet wil. Of je moet maar iemand zoeken die er wel mee kan leven. |
Comic, je komt ongeloofwaardig over.
Wassen om de dag, en elke zondag met aromatiserende olie, duh, het mocht wat. |
Mijn beste waarom zou ik daarover liegen?
|
Ik zou het in ieder geval duidelijk uitleggen waarom je het niet wilt. Dus dat je het én niets vindt toevoegen (omdat jij er persoonlijk niet zo warm of geil van wordt) en dat je de gedachte aan pijpen zelf heel vies vindt, net zoals mijn moeder het altijd koud krijgt als ik niet drie truien aanheb. Ik denk dat ze op zich minder problemen heeft met niet pijpen dan met dat jij überhaupt niet gepijpt wílt worden. Tenminste, ik kan me voorstellen dat ik dat zo zou voelen.
Als dat overigens niet zo is, misschien kun je dan voorstellen om iets onder de douche te proberen oid? Dat is zo'n beetje het schoonst wat je kunt krijgen en misschien vind je het dan niet zo plaatsvervangend vies. Ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat dat laatste bijdraagt aan dat je pijpen zelf niet zo fantastisch vind. |
Er bestaan ook condooms met een smaakje, aardbei, vanille, en nog een paar smaken, misschien is de drempel voor jou om dan gepijpt te worden minder groot, het wordt dan zoiets als safe pijpen. het is maar een idee. doe een voorstel aan je vriendin zou ik zeggen. pijpen met condoom stel het voor aan je vriendin.(y) succes
|
Citaat:
En die aromatiserende olie :D:D Joker. |
Bedankt daar ben ik veel mee. Niet sarcastisch hoor.
Nu weet ik op te minst wat te doen. @ Joker: Nee, mijn moeder had die kans niet. |
Vind je alleen pijpen vies of mag je vriendin ook geen kusjes geven op je bovenbenen, op je onderbuik of in je liezen? Misschien kan je vriendin dat doenof daar mee beginnen, dan kun je daar aan wennen. Heb je wel al seks met je vriendin of doen jullie alleen orale seks?
Verderrrrr moet je inderdaad je piemel inderdaad gewoon heel erg braaf elke dag wassen en is aromatiserende olie een beetje gay. |
Of zijn vriendin kan het niet goed, mja daar zal het wel niet aan liggen. Idd wat Linda zegt lijkt mij wel goed om mee te beginnen. Gewoon smaakje eroverheen en dan kan je wel kijken. Komt je piemel ook niet echt in har mond.
|
Citaat:
Ja ze mag in het voorspel alles doen hoor, maar ik wil gewoon geen orale sex, oke als je het over een andere boeg gooit is zoenen en kussen in feite ook orale sex, maar ik bedoel ik wil geen orale sex bij mezelf. Ik vind dat zeer vies en uit een eerdere relatie weet ik dat ik er toch niets van voel (ik was toen nog veel te jong btw). @ Linda: Misschien.. wel een goed idee jah. |
Ik vind je nu ook nog wel jong eigelijk, mja. Kijk wat jij niet wilt moet je niet doen. Maar wel je piemeltje iedere dag wassen :P. Aromatiserende olie kan jij gewoon doen als je dat wil hoor.
|
Ik vat het ook niet, jij bent echt niet normaal
|
als jij dat niet wilt dan doe je dat toch gewoon niet? wat is het probleem dan..
|
Citaat:
|
@ Amnesia16: Deze soort reacties kan ik echt missen als de pest, daar ben ik helemaal niets mee.
@ Carbi: Het probleem is dat mijn vriendin er mee zit. @ bierkoning: zie hierboven @ freezer: Ja ik bedoel, niet oud genoeg om een vrijgevochten mening te hebben. |
wat is haar probleem dan precies...als jij het niet wil, klaar toch dan?
Meeste meisjes vinden het niet zo'n probleem om te pijpen maar als het niet hoeft is het ook goed. Het is leuk om je partner oraal te plezieren,maar als het niet gewenst is, nou ja dan niet. |
Z'n vriendin wil hem graag pijpen maar hij wil dat niet. dat is het probleem. :P
|
Wat bizar :(
|
Het komt er op neer dat mijn vriendin in plaats van dat ik haar verwen mij ook eens zou willen verwennen (vermoed ik). Maar ik ben niet voor orale sex bij mijzelf en daar zit zij mee om de een of andere bizarre reden. Voor meer info lees eerste post.
|
Ja maar no offense, waarom ben jij wel vies en zij niet? Ik vind het een beetje slap geouwehoer :( En tuurlijk voel jij niks als je een beetje panisch gaat zitten doen en je haar niet de kans geeft het leuk te maken.
|
Citaat:
en wijzig je titel even in: wil niet gepijpt worden, dit staat zo raar. |
Citaat:
|
vertel haar dat je het niet wil, om de redenen die je ons aangeeft. Dat moet dan voldoen voor haar.
|
Een vriendin die je graag wilt pijpen; Ik zie het probleem niet. Maar als je het echt niet wilt, zou ik zeggen toch een keertje proberen.
|
Oké, nou ja, dat kan, jij bent wel een hele bijzondere uitzondering, omdat het bij de meeste (jonge)mannen het een droomwens is, dat hun vriendin het verlangen zou hebben te hun willen pijpen, ik zelf heb er ook totaal geen moeite mee, je vriendin is gewoon dol op pijpen, nou zij is niet de enige.....ik ook...,:facepalm::bloos::),
|
Citaat:
|
Maar hij dus niet, blijkbaar.
|
nee idd, dan blijft het bij mijn eerdere tips, als jij het niet wil heeft zij pech...
|
Dan vrees ik zoals Linda zegt, niet behoor tot die groep, bierkoning.
Geen bier noch voetbal voor mij xD Ben een cocktail en wijnman, en geef mij maar een avondje film op tv. Maar ik wil niet zeggen dat ik apathisch geen hoor geef aan haar verlangen, maar ik wilde het gewoon echt niet hebben. En ik kan ook genieten van door haar verwend te worden, haar massages zijn heerlijk. Maar gewoon niet oraal. @ Bierkoning: hmm.. en dan zeggen dat ik Latijn Wiskunde doe, dat is een goed idee. Zal er vanavond eens over spreken, hopelijk draait ze bij. |
dat kan, nou ja succes in ieder geval
|
Idd, laat het haar gewoon nog eens proberen, beginnen met kusjes enzo. Voor het zelfde geld is het nu superlekker.
|
Nhee dat nooit. Ze komt er nooit aan... Maar een goed gesprek ga ik niet uit de weg, nog eens bedankt bierkoning.
|
Niet zo verschrikkelijke druiloor zijn en je bitch gewoon laten blazen.
Vies van jezelf zijn :') niet gepijpt willen worden :') |
idd, wat Reverend zegt. Als jouw vriendin dat wilt. Het is geven en nemen jong.
|
Citaat:
Als ik dat niet wil :') Trouwens dit topic mag dicht, alles is uitgepraat nu :) Hoop ik toch alleszinds. |
En tot welke conclusie zijn jullie gekomen dan?
|
Dat hij in elk geval zijn snikkel vaker moet wassen.
|
Dus... jij vind jezelf vies maar beft haar wel. Ik neem aan dat dat dezelfde vagina is waar jij je penis in steekt? Waarom is dat dan niet vies?
|
Citaat:
|
Geen idee, volk. Maar ik vind het gewoon heel erg vies dat de gedachte iemand met zijn smaakorgaan aan m'n eikel zit te likken. Bij een vagina heb ik dat niet nee.
@ Louis Armstrong, lees het topic eerst door voor je antwoord ;-) @ Secret Agent: Mevrouw heeft zich er bij neergelegd en toont respect voor mijn keuze. Ze is een schatje ^^ |
Ja, maar die eikel stop je in haar vagina, waar je dus zelf wel aan likt. Is dat minder vies dan?
|
Jah ik vind van wel. Dat vind ik minder vies :)
|
Ooit weleens over nagedacht dat jouw idee van vies dermate krom is dat je maar eens moet overwegen om over je angsten heen te komen?
|
Bwah.. het idee dat mijn idee krom is, is opzich krom wetende dat je die vergelijkt met de 'normale' gang van zaken :)
En ik heb er geen schrik van, ik wil het gewoon niet. Ik zie dat orale als in een bad beer te duiken. Afschuwelijk. |
Maar vind je jezelf dan vies in die zin dat je het ook vies vind om je penis aan te raken enzo? Aftrekken/naar het toilet gaan...? Want als dat zo is, is het wel degelijk krom en wel iets waar je iets mee moet. Dat is namelijk niet echt gezond voor een jongen van zestien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |