![]() |
papier - mening gevraagd
papier
ze zit en gooit ze zit en gooit propjes raak dat de prullenbak er steeds naast zit, dat kun je hem ook niet kwalijk nemen om haar heen zijn ze ze zijn als kokend water te heet om aan te raken, maar toch nuttig ik hoor hun oren ze luisteren steeds vaker wachten tot het papier valt ze gooit, ritselt en gooit tot de bak vol is de bak is vol maar ze gaat door heeft ze niet dat ze bekeken wordt voordat ze aanvallen wachten ze tot het beste moment laten die voorbij gaan en grijpen in ze gooit, ritselt en gooit ze weet van niets tot ze niet meer kan dan stopt ze ik zie dat ze zit maar niet meer gooit ze kan nu niet meer raken papiersnijders mag je niet boos maken |
Heel bijzonder! Wat een leuke stukjes als 'door - heeft ze niet' en vooral 'dat de prullenbak er steeds naast zit, dat kun je hem ook niet kwailijk nemen'.
Ik heb nu geen tips, maar zal er over nadenken. |
Ik vind hem ook bijzonder en ik heb maar één tip:
'Dat ze bekeken word' moet natuurlijk zijn 'Dat ze bekeken wordt' met een tee, om dat ze wordt. Ik snap alleen niet zo goed, wat die papiersnijder daar doet? |
Oh, bedankt!
En de papiersnijder is boos omdat ze propjes van haar papier maakt. Te ingewikkeld misschien? |
Ik vind hem erg mooi.
Ik snapte het papiersnijder gedeelte niet echt, maar ik wist niet dat je het zo bedoelde dat hij boos was omdat ze propjes maakte. Toen ik hem las moest ik aan veel verschillende dingen denken, nouja ik vind hem goed gelukt. :) |
Papiersnijder? Is het een persoon? Of zijn papiersnij-machine-iets? En waarom mag je papiersnijders niet boos maken?
Ik vind het verder een erg leuk gedicht (Y) |
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind hem ook mooi. (Y) Alleen zou ik dit stukje:
Citaat:
Verder: mooiiii. (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |