![]() |
Geil worden van verhalen/gedachten
.
|
ik denk dat het normaal is want, ik word ook geil en mijne word steenhard en krijg een stijve, soms met voorvocht
|
Nee. Als in: 'nee, dat is niet raar'. Seksuele verhalen worden volgens mij ook met dat doel geschreven.
|
Vaak Stijve , of Natte .
Wie van jullie heeft vaak een stijve of een nat k*utje ? Ik heb vaak een nat k*utje , als ik ook maar aan iets geils denk ..:bloos: is dat erug ?
|
Ik denk dat de vraag 'is het gek om een nat kutje te krijgen van denken aan iets geils' niet genoeg verschilt van de vraag 'is het gek een nat kutje te krijgen van seksverhalen' om daar nu tegelijkertijd twee verschillende topics over te hebben. Het gaat namelijk alletwee om 'is het gek opgewonden te worden (van geile gedachten al dan niet opgewekt door verhalen)' en dat kan wat mij betreft prima in één topic. Ik voeg beide topics wel even samen.
Overigens is dat ook niet gek. |
Linda had wel laatst een paar stevige verhalen geschreven in fantasieen ofzo. Vond het wel gappig om effe te lezen. Voor de rest van lezen krijg ik niet echt een kogelharde ofzo. Of moet wel echt een beeld ervan krijgen.
|
Citaat:
|
Jah idd, ze heeft wel leuke gedachten enzo. Dat ze ineenkeer van achter wordt gegrepen.
|
Linda is gewoon een stoephoertje die wel eens langs mag komen maar meer ook niet :)
|
Citaat:
bij mij was het al toen ik 13 was |
Citaat:
|
Zonder openingspost is het vrij nutteloos om nog door te gaan. Slotje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |