![]() |
The summer is saai #1636
de oude was vol op deze prachtige zonnige dag, dat aldan zelfmoord pleegt en ik haar spulle krijg
|
dus.
Ik ken geen alleenwonende jongemannen met een zwart of donker-bruine nepleren bank. Die van mij is blauw en van leer. Die van een vriend van me is niet van leer en is ook blauw. Iemand anders heeft een rode bank en volgens mij een groene. |
En dat je niet kon tellen :p
|
Ja nep stond ook wel tussen haakjes, omdat ik niet overal waar ik kom gazitten controleren of het leer van de bank echt is.
|
ik heb discalculatie, wat wil je?
|
zwart en leer is overigens ook wel n beetje tokkie; en ik heb allemaal netjes hoog-opgeleide vrienden dus het zwarte-leren-banken segment bezoek ik niet zo vaak.
|
Citaat:
|
Dat je er 1636 van maakt! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets:
http://www.alcazarfurniture.com/asse...Bed-012-BL.jpg http://www.constanceinteriors.co.uk/...eater_Sofa.jpg Stereotype vrijgezellenflat |
De drie zwarte leren banken due ik ken zijn bezit van 2 hbo-geslaagden, 1 mbo-geslaagden en een mavo-geslaagde die zichzelf heeft opgewerkt tot hbo-niveau werk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarbij de hbo-ers een wegzakbank hebben en de andere twee ern strakke bank met verchroomde pootjes :y
|
Citaat:
:o misschien was bateman dan ook weer niet zo'n goede, maar ik kon even aan niemand anders denken dan Greg van Dharma & Greg en Bateman |
Ik snap echt niets over het hele banken gedoe :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hihi Noedelhap is een tokkie :x
|
Ik heb een rode, stoffen bank!
|
Zijn er hier nog mensen die van die efteling--zegel-dingen sparen :O?
|
ik heb er iets van 392199 :o
|
Ik heb net voor een belachelijk bedrag boodschappen gedaan. Alleen luxe-artikelen. Ik had even geen zin meer om erop te letten.
|
Ja, ik kwam er ineens heul veul tegen in mijn portemonnee :O
|
Citaat:
|
Moet ik ze naar je opsturen Em :O? Ik geloof dat ik er 9 of 10 heb ofzo. En nog meer als ik ze telkens ga vragen bij de AH.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke. Dan moet je even je adres pm-en en ga ik morgen nog even boodschappen doen (ik moet toch wasmiddel hebben :O) en dan stuur ik ze naar je op :Y
|
Citaat:
Ik heb trouwens gemerkt dat als je een beetje lief tegen de/het kassajongen/meisje doet, je makkelijk een of twee zegels extra kan krijgen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga altijd bij jongens afrekenen, en dan lief lachen (Y) |
Citaat:
|
Ik heb dorst, maar alleen maar champagne in huis:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die rookthee is hartstikke lekker ja! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn autocorrectie maakt van supergoede supergedelegeerden en van midlifecrisis moslimextremisten
|
Lekker ongebreideld zuipen zometeen. En mn opdracht is ook al bijna af. (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |