![]() |
Jeugdblad
Hallo Iedereen,
Wij doen op school mee aan het project; Go for Reality, waarbij je een eigen bedrijfje gaat opzetten. We hebben gekozen om een nieuw jeugdblad op te richten. Wij willen graag wat dingen weten en kijken waar vraag naar is, daarom hebben wij een enquête opgesteld. We zullen het erg op prijs stellen als jullie deze invullen. Hier volgen de vragen: Vraag 1: Heb je liever een maandblad of en weekblad? En waarom? Vraag 2: I: Jongensblad II: Meisjesblad III: stelling I en II Vraag 3: Welke van onderstaande punten zie jij graag in een jeugdblad - Mode & beauty - Muziek - Verhalen - Informatief (tips) - Sport - Dieet - Verliefd (je eerste keer) - Seks - Interviews - Uitgaan - Een horoscoop - Ingezonden brieven - Aanbevelingen (bv. Muziek, films en boeken) - Strips - Posters - Puzzels - Gratis hebbedingetje - Werk - School - Quiz - Leuke spots - Media - Geschiedenis - Design (bv. Je kamer) - Jongeren met talenten - Kunst - Dating - Boys/girls - Must haves - Nieuwtjes/weetjes Als jullie nog goede suggesties hebben, horen we het graag. Vraag 4: Wat heb je liever een dun en goedkoop blad, of een dik en wat duurder blad? Alvast bedankt :) |
1. Een weekblad, want dan hoef je niet zo lang te wachten. (Natuurlijk zitten er ook voordelen aan een maandblad, meer materiaal enzovoort, maar dan loop je ook weer het risico dat je oud nieuws hebt.)
2. Ik hou van vrouwenbladen, maar uniseks vind ik ook fijn. Het is wel moeilijker onderwerpen te vinden die jongens en meisjes aantrekt, denk ik. 3. - Mode & beauty - Muziek - Verhalen - Informatief (tips) - Liefde en seks - Interviews - Uitgaan - Een horoscoop - Ingezonden brieven - Aanbevelingen (bv. Muziek, films en boeken) - Posters - Puzzels - Werk - Quiz - Design (bv. Je kamer) - Must haves - Nieuwtjes/weetjes Ik heb een paar weggehaald, omdat het mij persoonlijk niet zou boeien of omdat het bij elkaar kan (liefde, seks, daging, boys/girls). Misschien is een gadget bladzijde leuk. Iets voor de nerds. 4. Dik en wat duurder! Maar dan moet het natuurlijk wel aan de prijs voldoen. Succes! |
Vraag 1:
Heb je liever een maandblad of en weekblad? En waarom? Weekblad, een maand is een te lange periode. Al verwacht ik van een weekblad wel minder kwaliteit dan van een maandblad. Vraag 2: II: Meisjesblad Vraag 3: Welke van onderstaande punten zie jij graag in een jeugdblad - Mode & beauty - Muziek - Verhalen - Informatief (tips) - Seks - Interviews - Uitgaan - Ingezonden brieven - Aanbevelingen (bv. Muziek, films en boeken) - Gratis hebbedingetje - Leuke spots - Media - Geschiedenis - Design (bv. Je kamer) - Jongeren met talenten - Kunst - Boys/girls - Must haves - Nieuwtjes/weetjes Vraag 4: Wat heb je liever een dun en goedkoop blad, of een dik en wat duurder blad? Dik en duurder |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |