![]() |
Dr Dre Beats
hoe kan je goedkoper koptelefoons halen van Dr Dre Beats??
ik wil de paarse koptelefoon Just Beats halen alleen zijn ze te duur voor me aangezien ik nog geen zelfverdiende geld heb alleen zakgeld. ik heb een poging gewaagd en aan me ouders gevraagd of ze em voor me willen halen, maar ze zeggen dat ik er voor moet sparen en zelf moet gaan betalen ik snap best wel wrm ze dat doen omdat ik iemand ben die geld verspild en als het zelf moet betalen doe ik dat minder enybody can help me?:rolleyes: |
Sparen. En als je toch geld gaat uitgeven kan je beter andere headphones scoren want zo bijzonder is het allemaal niet met die beats.
|
Citaat:
ik bedoel hebben ze goeie kwalitijd niet dat tie na een week al kapot zijn :) |
De headphones van beats zijn niet bijzonder. De kwaliteit van het materiaal ken ik niet maar het geluid is flink onder de maat.
|
Citaat:
|
Je betaalt vooral voor de naam, in de prijsklasse van die dingen zijn veel betere koptelefoons te scoren (qua geluid dan he)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof er niks van dat ze 18 is.
OT ik heb sinds een paar maanden sennheisers, die zijn de beste die ik al heb gehad (en niet verschrikkelijk duur). |
Wat is dat toch met die Dr Dre headphones? Opeens loopt iedereen ermee rond.
|
Citaat:
|
Dan nog is het raar dat je geen eigen geld verdient
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
OT zijn Sennheisers zeker dikke prima. Ik heb nou net m'n headset vervangen door een Corsair maar de Sennheiser die ik daarvoor had heeft toch zeker 10 jaar goede dienst geleverd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ook niet zeuren :o
|
Citaat:
|
Wat is gelyk?
|
Citaat:
net op een andere topic toen ik dat woord gebruikte vroegen veel mensen ook al wat dat betekend ik zal het wel ff aanpassen gelyk betekend gelijk:p |
Nu we toch bezig zijn: Wat is eingelijk?
|
Ontopic mensen. En Miss Kidrauhl let op je spelling.
|
Citaat:
|
beats zijn peop
koop voor dat geld een echte koptelefoon |
Een vriendin van mij had een imitatie gekocht voor 35,- , hij ging na 3 dagen kapot, het geluid was sowieso waardeloos;)
|
ik ken iemand die dr dre beats oordopjes voor rond de 100 euro had gekocht en ik mocht hem even lenen, en toen ik er eenmaal muziek op afspeelde vielde het me echt behoooorlijk tegen! de geluidskwaliteit was zo slecht en de beste nummers klonken net als de slechste nummers. ik heb zelf een htc 7 trophy en daarbij kreeg ik zelf ook oordopjes van htc. en ik moet zeggen, ik ben er erg blij mee. ik vergeleek alle twee de oordopjes en die van mij klonken zo schoner, zuiverder en veel krachtiger. en de design van mijn oordopjess zijn ook mooier dan die van hem. heel raar.. maar waar.. het enige dat dr dre bijzonder maakt is door dat die populair is en door de naam.
Dr. Dre Beats (n) Htc Oordopjes (y) Of andere goede oordopjes zoals Senheiser (y) |
Ik heb zelf Rolands voor in de studio beter dan Dre, Ik heb ook Dre's en die zijn leuk als je veel HipHop en Electronic luisterd. Maar dan wel de dikke pro en studio versie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Swag :D
|
Citaat:
We All Get tired of hearing? |
Tip: koop ipv Beats gewoon een goedwerkende koptelefoon. :-)
|
je kan beter sync nemen van 50 cent, die zijn beter en kosten 100 euro,
|
Citaat:
|
Overpriced, slechte kwaliteit. Koop paarse Sennheisers..
|
Citaat:
als je die haalt is die maar 100€ of zo maar nep want je hebt neppe en egt |
wat is een egt?
|
Beats zijn hartstikke overrated. Het ziet er mooi uit en de naam heeft status, maar daar houd het wel zo'n beetje mee op. Zoals mensen voor mij al hebben gezegd, je kunt beter voor Sennheisers gaan. Sony heeft op zich ook wel goede koptelefoons als je iets goedkopers wilt, die gaan ook redelijk lang mee. Ik heb mijn Sony oordopjes al weer bijna een jaar, ze kostten een tientje en geven nog steeds prima geluid.
|
Beats? Belachelijk! Ik heb een hele goede Sennheiser HD 202. Veel goedkoper en je bent tenminste geen kloon van de rest.
|
senheiser kopen... beats zijn echt crap
koop een senheiser voor 160 en dan heb je ECHT geluid |
Ik denk dat het je meer gaat om dat het de Justin Bieber koptelefoon is dan het geluid. Neem gewoon een neppe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |