![]() |
moppen
ken iemand hier hilarische moppen? waarvan je je in een deuk lacht??
ik heb hier alvast een mop hope you like it! daar gaat tie: Jan en Mark zijn aan het jagen als Mark plotseling ineenzakt Jan belt 112 en stamelt: Mijn vriend is dood neergevallen wat moet ik doen? een man aan het andere eind van het lijn zegt: blijft u kalm, ik kan je helpen weet u zeker dat hij ook echt dood is? na een korte stilte hoorde de man een geweerschot Dan is jan terug aan de telefoon Oke jij is echt dood En wat nu? hahahahhahaha :D Lol |
Hey die ken ik! Zoiets stond ook in de Quest van maart, alleen dan in het engels.
Wij zijn thuis fan van Clint Eastwood grappen zoals: -Het schiet en het staat in bloei: Hyacint Eastwood -Het schiet en het brengt cadeaus: Sint Eastwood -Het schiet en het is jong: Kind Eastwood ...Ja bijzonder hoog niveau bij ons thuis |
ik ken wel een paar auto moppen :P
opel - Overal Pech En Last nissan - Na Iedere Start Steeds Alles Nakijken renault - Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd honda - Hoge Onkosten Na De Afbetaling ford - Ford Onderdelen Rammelen Dagelijks mercedes - Met Enkele Rijlessen Controleert Elke Dommerik Een Slagschip seat - Saai En Altijd Traag skoda - Schuddend Klaarkomen Op De Achterbank ferrari - Fucking Eikelse Rot Roestig Akelig Rommelige Icoonwagen volvo - Volgende Onderdelen Liggen Verderop had er ook een van mitsubitshi maar die is wel erg lang... |
Dit lijkt me wel iets voor Tieners en Pubers
|
Citaat:
|
Hoe noem je een baby zonder armpjes en beentjes die aan een kruis gespijkerd is?
Spoiler
Hoe krijg je 10 baby's in een schaaltje?
Spoiler
Hoe krijg je ze er weer uit?
Spoiler
Waarom viel Liesje van de schommel af?
Spoiler
|
Citaat:
|
Wat is erger dan een vlieg in je soep?
Spoiler
Hoe heet een zwarte man die een vliegtuig bestuurt?
Spoiler
|
Citaat:
|
Wat hebben tweelingen en massagraven met elkaar gemeen?
Lijken op elkaar. |
Citaat:
|
Het is gedaan met de ooievaar, de bloemkolen, de bloempjes en de bijtjes:
Zo lichten wij onze kinderen voor, dan snappen ze ‘t eerder….! “Papa ? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan ? ” “Wel mijn kind, het moest er eens van komen en waarom niet vandaag? Luister goed! Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een internetcafé. Papa heeft in de toiletten van dat internetcafé een verbinding gemaakt met mama. Op dat moment heeft mama een paar downloads gekregen van de memorystick van papa. Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall hadden gebruikt. Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten, zaten we na negen maanden met een virus !!!” Ik vind hem echt geniaal |
Maar om je kind een virus te noemen... :D
|
Waarom is Pamela Anderson nooit te laat?
Spoiler
|
Waarom stinkt een scheet die je (per ongelukt of expres) laat altijd zo............?
Dan hebben de doven en slechthorenden er ook wat aan:p........:D |
|
Waarom is Henk gezakt voor z'n rijexamen?
Spoiler
Maar waarom is Henk wel heel goed in andere dingen?
Spoiler
|
What's white on top, and black on the bottom?
Spoiler
What's black on top, and white on the bottom?
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |