![]() |
Bijna Examen :(
de examen zijn bijna en ik ben heel erg bang dat ik het niet haal
ook omdat wij op school voor 1 april je cijfers binnen moet zijn bij de examencommesie dat is dus nog een week de tijd en ik heb niet alles af :( en als je voor een vak nog een toets heb gemaakt voor 1 april krijg je een 1 WAT MOET IK NU DOEN ???? |
is er niemand die me wilt helpen ? :(
|
je bent nogal laat, maar ik zou direct met je mentor overleggen hoe en of je dispensatie kan krijgen, vaak moet dat in overleg met de vakdocent en de commissie.
Maar binnen een week gaan wij ook niet veel meer voor je kunnen regelen. |
Citaat:
|
Centrale examens zijn over het algemeen makkelijker dan schoolexamens. Hoe sta je er nu voor? Ik zou me niet al te druk maken ;). Is nergens voor nodig.
|
Citaat:
bedankt voor je advies trouwens*O* |
just relax, vorige jaar dacht ik dat ik mijn examens ook niet zou halen, en ik had alles in ene keer gehaald. gewoon erheen gaan zonder ook maar 1 verwachting en het gaat altijd goed.
|
Als je nog maar een week de tijd hebt zou ik inderdaad even naar je mentor stappen en zeggen dat je niet alles af hebt / niet alle toetsen gemaakt, maar dat je dit natuurlijk wel graag nog wil doen. Hij/zij zal dan ook wel zeggen dat het niet mogelijk is binnen een week, en dan kunnen jullie samen misschien naar een oplossing kijken. Misschien dat je deze week alsnog alle toetsen die je niet hebt gemaakt kan maken, en dingen die je nog moest inleveren misschien wat later kan inleveren ;).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |