![]() |
Wat vinden meiden van jongens met een kontje?
Ik heb nogal een ronde kont en krijg regelmatig complimenten van meiden. Ik weet nou niet of ze grappen ermee maken.
|
ja focking geil, ieder meisje heeft namelijk excact dezelfde mening. Da's zo handig bij vrouwen.
Dus nee; je krijgt niet bij iedere vrouw een beurt omdat je een bips hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Meer arrogant als je het mij vraagt :evil: |
Citaat:
OT: Zoals al eerder vermeld vind de een het niets, de ander leuk en weer een ander maakt het echt niet uit. |
Vind ik ook, een (jonge) man mag best wel een kontje hebben, vind ik wel lekker en leuk om ondeugend:bloos::D in te knijpen, knijp kontje:D
|
stfu jij ( Toelichting: Je hoeft niet overal sexuele tintjes bij te voegen en je als een internet sletje te gedragen. )
|
Ik bedoel een (jonge) man mag wel een kontje hebben, geen grote reet,:p:p
|
Citaat:
|
en ik vraag hier niet naar de meningen van jongens... en Mati 14 jarige knul jij moet je erbuiten houden met je dunne stok armpjes.
|
Citaat:
|
En dan zie ge hem zitten achter den PC kaaskop den bolle.
|
Citaat:
<3 |
:D
|
Ik vind het niet sexy. Een beetje mag wel, maar echt zo'n kippenkont is niet leuk. Maar iedereen heeft wel iets lelijks joh ;) Geen kont is ook weer niks.
|
Citaat:
Don't feed the trolls. |
Citaat:
|
Jonguh doe niet zo ego man met je brede schouders en je bodybuildforum!
|
Niet zo offtopic jongens, svp.
Verder lijkt wél een kont (/vorm) me aantrekkelijker dan helemaal niets. Maar ik kan het niet vanaf hier zomaar beoordelen. En ik zou me er niet al te druk om maken als ik jou was. En ik vind dit beter op lifestyle passen dan op seks, gezien het meer over uiterlijk gaat (en dat vind ik op lifestyle passen) dan over seksuele handelingen. Dus seks -> lifestyle. |
Citaat:
|
Laat maar...
|
Bij een gespierd slank lichaam hoort nu eenmaal een bolle kont, want je bilspier is bol. Ik zie het probleem niet zo. Als je een platte kont wil, moet je ophouden met trainen zodat je bilspieren klein worden, of heel dik worden zodat je billen wegvallen tussen je bovenbeenvet en je rugvet. En ja, ik zie dus ook liever een bollende kont dan een platte, want heel slap en heel dik is niet sexy.
Als hij boller is dan bij andere mannen met jouw postuur, kan dat inderdaad wel aan je holle rug liggen. Al fysiotherapie gehad? |
Als ie maar stevig is, lijkt mij? Met een beschrijving kun je bij dit soort dingen niet zo veel, en nee dit is geen verkapt verzoek om een illustratie. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken want als de rest van je lichaam gespierd is, lijkt het mij sterk dat je kont er maar achteraan flubbert.
|
Je bent een iel mannetje met een dikke reet dus. Deal with it. Er zijn vast wel een paar chicks die op je vallen ondanks je imperfectie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Plaats een foto.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, het blijft onvolwassen om mensen zo (proberen :D ) te beledigen :o |
Citaat:
|
Wat heeft jouw te dikke reet nou weer te maken met een sollicitatiegesprek?
|
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi. Ik vind het mooier als het bijna helemaal plat is :P
Maar als je al een dikke kont heb moet je sowieso je broek niet hoog doen anders is je kont nog zichtbaarder |
Als je 't lelijk vind draag je je broek toch zo dat je het niet ziet Õ_o
Als je skinny jeans draagt, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt. Draag dan eens een lage broek, met laag kruis als je dat voorheen al niet deed (; |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |