![]() |
Uitnodigingskaart maken
Heyo,
Ik heb een uitnodiging gemaakt in word, in een .doc bestand. Maar nu is het de bedoeling dat ik het op een a5 formaat print, zodat ik die uitnodigingskaart kan dubbel vouwen. Dan moet ik eerst nog dan op die voorkant een plaatje zetten, en als je hem openvouwt dus een text, zoals een verjaardagskaart. Weet iemand hoe en waarmee ik dit kan bewerken, en printen op a5 formaat? Alvast bedankt! Masterr |
Citaat:
Volgens mij kan je in word, ergens printinstellingen kiezen (bestand, meen ik). En vervolgens kan je het formaat instellen |
Word oa :p
Papierformaat halververen en op stand op 'liggend' zetten, en bij afdrukken dubbelzijdig: 'aan'. ff goochelen met de paginavolgorde die je dan nodig hebt and ready. |
of twee tekstvakken op pagina, die beide a5-jes voorstellen, en in de tekstvakken de tekstrichting op verticaal instellen
|
Citaat:
Toevallig nog iemand tipshoeik mijn spatiebalk kan repareren? :p |
Ja ik heb het gedaan met een tekstvak,
en tekst richting. alleen dubbelzijdig printen kan ik nergens vinden!! Want de bedoeling is dat e op de voorkant een plaatje komt, en dat je de kaartmoet openvouwen om de text te lezen. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?! MASTerr ps ik heb word 2000 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |