![]() |
Betalen-online shop
Wat is de veiligste manier bij een online shop te betalen? ik wil niet mijn creditcarte te gebuiken.
|
PayPal ;)
|
Betalen via Ideal of automatische incasso. Bij dat laatste geef jij toestemming dat ze dat bedrag van je rekening halen. Atijd verstandig om wel te controleren dat ze wel het juiste bedrag afschrijven.
Kijk voor meer info: http://www.nibud.nl/scholieren/uitga...-internet.html |
ik geef persoonlijk de voorkeur aan Ideal, met paypal moet je eerst opwaarderen waar ook 1-3 dagen overheen gaat. met ideal gaat het rechtstreek via je eigen bank
|
Creditcard is prima te doen als je hem maar niet op louche sites gebruikt.
|
dat klopt maar ik neem aan dat de meeste scholieren geen Creditcard hebben.
|
TS heeft het over "mijn" creditcard dus ik neem aan dattie er een heeft.
|
Hoi!
ik heb wel een creditcard, maar ik wil niet met mijn creditcard betalen. Ergens heb ik gelezen dat als je met paypal betaald er nog extra bedragen bijkomen. Hoeveel is het? Heeft iemand ervaring met paysafecard? |
Citaat:
Gebruik het ongeveer elke maand wel eens! |
Citaat:
Kunt je het ook online kopen? |
Citaat:
|
Dank je wel!
|
reclame
slotje ban |
Citaat:
Foutje kan altijd! |
hallo! wat bedoelen jullie of je nou met reclame en slotje? heb ik iets gemist? wat was nou het foutje? ik vind het een interessant onderwerp, juist omdat er op het moment zo veel rare dingen gebeuren met fake codes e.d. als er betrouwbare manieren zijn om online te kunnen betalen vind ik het leuk en belangrijk om tips van anderen hier te krijgen.
@tijmen 2000: op welke sites gebruik je de PSC? Ik koop soms op amazon en op skype koop ik beltegoed. hiermee ben ik erg tevreden. |
Citaat:
-Habbo (Vroeger) -Grepolis (Vroeger) -Hosting (Nog steeds) Omdat ik prof. site's maak en verkoop. -Domeinen (Nog steeds) Omdat de mensen waar aan ik de website verkoop ook graag een .nl of .com domein wilt koop ik ze. -One2xs Reclame: Misschien was er iets met een website maar goed het is aangepast dus is niet zo ernstig alleen mensen maken het erg ;) Mvg, Tijmen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25. |