![]() |
schaamhaar
mijn schaamhaar staat alle kanten op is dit normaal :confused:
|
Ja dat is normaal. Schaamhaar is stugger en valt dus niet mooi naar beneden zoals het haar op je hoofd.
|
Ja. Als het je niet aanstaat kan je het bijhouden (knippen / scheren). Dat wordt tegenwoordig zelfs ook door een groot deel van de mannen gedaan.
|
dankje maar ik scheer nog niet ben nog maar 14 of is dat al tijd voor scheren
|
het is tijd voor scheren als jij daar behoefte aan hebt.
|
hoe moet dat ten eerste heb geen scheermesje alleen me vader en het is raar als ik zijne gebruik ofniet en ten tweede hoe moet het en ten derde met voetbal wat is beter
|
Je zou ook voor jezelf een scheermesje kunnen kopen.
Betekent dit overigens ook dat je je oksels niet scheert? Ik werd in groep acht al uitgelachen omdat ik dat toen niet deed en mensen hebben nogal snel de neiging om het heel vies te vinden als je je oksels niet scheert. Niet dat ik wil zeggen dat je je oksels móet scheren, maar ik vind het gewoon heel bijzonder als je dat niet zou doen (gezien groepsdruk en alles). |
Citaat:
|
ik heb nog niet veel okselhaar en ik ben een jongen :P Wat beter is met voetbal onder de douche
|
Citaat:
|
Nee niet echt dus
|
oooh als je een jongen bent zou ik het niet allemaal helemaal kaal maken hoor, ik vind dat net een babypiemel lijken dan :o Dan kan je het beter kort houden met iets van een tondeuse of de schaar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik is proberen... |
Citaat:
|
Oh, je was een meisje in mijn hoofd. Oeps. :O Maar dan zou ik het ook niet kaalscheren en eerder wat bijknippen oid.
|
Ik vind dat mannen haar moeten hebben, dus wat mij betreft doe je er helemaal niets aan. ;) Maar ga het in ieder geval niet helemaal wegscheren. Niet alleen ziet het er ontzettend vreemd uit (ik wil een kerel, geen jongetje van 8 :p), maar het zou ook nog eens ontzettend kunnen gaan irriteren. Dus als je er echt last van hebt kun je het gewoon bijhouden. Bijknippen inderdaad. (Y)
Oh en je oksels hoef je ook zeker niet te scheren. |
Of gewoon thuis douchen als je jezelf er echt voor schaamt.
|
Citaat:
|
bedankt allemaal voor de reactie's
|
Citaat:
zou me vrij weinig interesseren wat die mensen denken, maargoed =) |
Citaat:
Ik vind dat zo'n onzin, douchen met een onderbroek aan. Je wast je haar toch ook niet met een badmuts op? |
Je kan het evt. gewoon met een schaar/tondeuse bij houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah, paar gevonden:
Spoiler
|
Je hebt gelijk :p
|
Okee! leuk dit... Maar wat heeft de topicstarter nou uiteindelijk gedaan? Ik ben inmiddels 17 (ja ook jongen!) en heb alles gewoon zitten..
Nie geschoren of bijgeknipt, gewoon alles los! Ik heb ooit me oksel- en schaamhaar bijgeknipt en ook wel eens een keer geschoren. Maar het ziet er zo raar uit en de eerste week na de 'bewerking' irriteert het als de pest! Hebben andere dat ook? En dan wil ik van de jongens even weten wat zij meestal doen? En waarom? En van de dames waar ze van houden?:bloos: |
Citaat:
|
okee... Jij bent ook wel wat ouder, maarja? maarja, ik vind het ook gewoon mannelijk en 'avontuurlijk' staan wat schaamhaar! Maar idd, ik ben ook bang me zak open te snijden.. Weet niet echt hoe ik het moet aanpakken daar beneden:eek:
Sówieso dat ik het binnenkort weer even bij moet werken, heb het al lang niet meer bijgewerkt... maar als je me dan vertelt hoe ik het makkelijkst en snelst (zonder dat me ma het door heeft *akward*) even me ballen kan scheren ziet het er ook weer goed uit!:evil: |
Citaat:
Citaat:
|
Morgen maar weer eens nieuw setjes scheermesjes halen en even proberen dan! :P
|
En hoe zit het met jullie borsthaar? Ik neem aan dat je daar vanaf blijft... Bent toch geen mietje ofwel? Ziet er ook weer zo vrouwelijk/homo uit zonder...?!
|
Citaat:
|
Ja dat is ook weer zo, maar ik vind dat een man met borsthaar toch meer man is?! Maarja, your choice, i will respect!
|
Een man zonder schaamhaar is geen man!
|
Citaat:
|
De discussie over de relatie tussen jezelf verzorgen/je schaamhaar bijhouden en sociaal vaardig zijn heb ik afgesplitst tot dit topic.
|
Citaat:
en weet je wel hoe pijnlijk bepaalde standjes zijn als een man stoppels heeft rondom z'n zaakje? brrrr. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je bang bent voor scheermesjes bij je piemel: voor 15 Euro een tondeuse bij de Kijkshop of Kruidvat:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |