![]() |
Wacky Weirdos Full Throttle
Ik ben een beginnende game designer en ik heb een spelletje gemaakt wat lijkt op sonic.
Het is een ren spelletje en het is gratis. Ik kan wel wat steun hebruiken door veel votes!! en reviews . het is voor de ipad/iphone/ipod. http://itunes.apple.com/app/wacky-we...508172294?mt=8 Door te testen kan ik het spelletje steeds verbeteren. bedankt alvast, alle feedback is welkom! |
Je weet dat Whacky Wheels en Full Throttle bestaande titels zijn van tamelijk epische games?
|
Nja, Whacky Weirdos is weer iets anders dan Whacky Wheels. en Full Throttle betekent gewoon "vol gas". En de epicness van Full Throttle was al ondergesneeuwd sinds de komst van Charlie's Angels 2: Full Throttle ;)
|
Mhm. Maar een Sonic-ripoff genaamd naar een mashup van twee ándere klassieke games.. ;)
|
Nou het lijkt eigelijk helemaal niets op sonic behalve dan dat je erg snel gaat, maar je pakt geen ringen op , en de naam van het spel gaat me geen problemen geven. full throttle is gewoon een subtitel orginele naam is wacky weirdos. maar heeft iemand nog wat opbouwende kritieken waar ik op kan letten.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |