Anoniiem |
29-03-2012 15:29 |
1 jaar samen
hoihoi!
ik ben volgende maand een jaar samen met mn vriend! ik wil iets leuks en creatiefs voor hem gaan maken, en ik heb al wel wat leuke ideetjes, maar ik twijfel zo snel of het wel leuk is of niet.
het zit namelijk zo, ik zat eerst te denken om een leuk weekendje weg te plannen, maar we hebben nu al een vakantie geboekt voor 2 maanden later in de zomervakantie, dus om nu ook nog een weekendje weg te boeken, wordt wat te duur.
toen bedacht ik me, laat ik eens iets creatiefs maken. mijn vriend vind het super leuk als ik laat zien dat ik om hem geef en dat ik moeite voor hem wil doen. en als het een speciale betekenis heeft. het hoeft geen armband, horloge etc te zijn. (die heeft ie overigens wel al voor zn verjaardag gekregen) maar hij wilt gewoon iets liefs!
nu heeft hij laatst voor mij een klein boekje gemaakt toen ik jarig was. wat losse witte blaadjes aan elkaar geniet, en op elk blaadje een foto van ons, of een herinnering aan de tijd dat we elkaar 5 weken niet zagen. allemaal oude whatsappgesprekjes waar hij een printscreen van had gemaakt en daar stond dan in hoeveel hij van me houd en hoeveel hij me miste enzo. en op de voorpagina stond dan: 'dit boekje is voor als je me mist'. hij had dit niet op mijn verjaardag gegeven, maar de dag nadat hij wegwas. zei hij: mis je me al? toen zei ik: jaa heel erg. zei hij: kijk maar eens in je kastje! echt, ik was zo verbaasd, en ik vond het zo lief! elke keer als ik het lees moet ik gewoon huilen, het is zo lief!
zo iets wil ik ook aan hem geven, maar als ik gewoon een boekje maak met wat fototjes, gedichtjes etc, is dat natuurlijk niet echt origineel want hij heeft het ook aan mij gegeven voor mijn verjaardag..
ik wil als we 1 jaar samen zijn hem mee uit eten nemen naar een - niet al te duur - restaurantje. en hem daar aan tafel iets van een boekje geven. maar ja, wat ik net zei is niet origineel vind ik..
laatst heeft een vriendin aan mij een site gegeven waar je zelf agendas kan maken. daar kan je voor elke bladzijde een foto uploaden, een foto van je zelf, of een foto van internet, en dat kan dan op elke pagina. zo krijg je een persoonlijke agenda. toen bedacht ik me dat mijn vriend dit jaar nooit een agenda mee heeft naar school omdat hij agendas niet leuk vind. nu gaat hij volgend jaar naar de hogeschool en ik zit dan in het laatste jaar van de middelbare, dus we gaan elkaar heel weinig zien. toen bedacht ik me dat het misschien leuk zou zijn om een agenda voor hem te maken met wat foto's van ons en wat fototjes van internet zodat hij die volgend jaar mee kan nemen en dat hij dan misschien wel voortaan een agenda meeneemt omdat het foto's van ons zijn. maar later bedacht ik me dat dat misschien toch wel wat te 'meisjesachtig' zou zijn of niet...?
heeft iemand van jullie misschien leuke ideeen, iets in creatieve richting met fototjes, plaatjes, kleine gedichtjes etc?
dankjewel alvast, en sorry voor het lange verhaal haha!
|