![]() |
rukken en sperma?!
Heej heren!
Even een vraagje aan me mede-wankers...;) Wat doen jullie als jullie bijna komen? Gaan jullie dan in een tissue verder of laten jullie gewoon de sperma over jezelf en je spullen heen spuiten? Ik wank namelijk af en toe ook in een tissue maar dan laat heel die tissue los?! Nu doe ik het wel eens in een oude onderbroek! Dat gaat wel redelijk, maar ja?! En als ik echt lekker geil ben spuit ik ook gewoon over mezelf heen, maar dat levert weer zo'n troep op... Wat doen jullie meestal? Tips zijn altijd welkom! Ook lekkere masturbatie tips...!?*O* alle tips zijn welkom TNX :D |
Je kan het deponeren in een vrouw.
|
Ik spuit uitsluitend over mijn spullen heen.
|
Hahaaa... Ja deponeren in een vrouw kan momenteel niet, moet het even met me handwerk doen!? En grappig dat jij over je zooi heen spuit... Lijkt me alleen niet zo fris? dus nu graag even serieus...
|
In de washand
|
in een sok.
|
Okee... Kan? Maar dat laten jullie jullie ma weer wassen? Lijkt me niet toch?
|
Citaat:
|
Dat laat je je ma wassen of wat?
|
Citaat:
|
Ja idd dat is wat ik doe! Doe me kwakkie in een ouwe onderbroek, veel ruimte! En dan pleur ik hem achter me bedd!
Net zo simpel |
Citaat:
|
Citaat:
Blijft leuk |
Jij bent zo raar...
|
Citaat:
Dat is niet zo gek. Zo'n stoffen zakdoek paar keer dubbel vouwen werkt ook prima. Volgende dag is ie hard. Kan je twee of 3 keer doen, daarna pleur je hem in de wasmand.. :) |
je kan je zelf atrekken in de douche in je bad misschien?? of onder je bureau hahahha
|
Citaat:
|
ow :$ ik heb daar geen verstand van zoals je ziet ben ik een meisje :D
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja bij bepaalde temperatuur ofzo dan gaat het onwijs plakken en dan zit het in de haren op je benen. Ranzig! Je krijgt het er haast niet af, net lijm.. Moet je weer douchegel pakken enzo om het af te wassen. Maar als je met rug naar straal staat dan gaat het beter. ) |
Citaat:
|
_O_
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |