![]() |
Write Now! 2012
Doet iemand mee?
Ik doe dit jaar voor het eerst mee met een verhaal dat ik eerder eens had geschreven. Ik heb er veel aan geschrapt en gesleuteld, ik ben niet echt kapot (meer) van mijn verhaal (misschien vooral omdat ik er zoveel mee bezig ben geweest) maar ik ben wel benieuwd of ik ergens kom. :o En niet geschoten is natuurlijk altijd mis, enzovoort. |
Ik ben van plan om mee te doen. Ik had vorig jaar al mee willen doen om dat is er toch niet van gekomen.
|
Ik heb kunstbende opgegeven, geloof ik, dus als ik het niet vergeet ga ik nog wat gedichten (8) bij elkaar schrapen en insturen. :Y DoP-infiltratie en alles, maar twee topics over één wedstrijd is ook weer zo.
|
Citaat:
Ik doe mee, omdat ik dit jaar voor de laatste keer mee mag doen, maar ik verwacht er niet veel van. |
Mogen trouwens alle deelnemers naar de prijsuitreiking?
|
Ik geloof niet dat er enige selectie in zit, tenminste, dat heb ik dan niet meegekregen. Dat vind ik dan wel een beetje jammer, dat je ook naar de prijsuitreiking moet als je eigenlijk kansloos bent/blijkt oid. Als ik toch niet win blijf ik liever thuis :mad: ;).
Maar ik kreeg net een mailtje van writenow over de prijsuitreiking en wanneer en waar en alles. Misschien moet je ook even in je mailbox kijken daarvoor. :Y |
Nee, ik had al vanmiddag een mailtje gekregen met de prijsuitreiking enzo, vandaar dat ik het vroeg.
Ik ging al heel blij doen :( , ik dacht dat het een soort van voorronde was. Maar je kan toch niet al die duizenden deelnemers uitnodigen? |
Nou ja, dat weet ik dus niet. Ik vond het ook niet zo'n heel geweldig systeem, eigenlijk, als het inderdaad zo is. Verder heb ik de drie dagen erna twee herkansingen - nog niet duidelijk wanneer, maar ik vind het niet zo tof maandagavond laat te gaan slapen (ik heb minstens 8-9 uur slaap nodig en ik heb 's ochtends dan weer een hele tijd nodig om goed wakker te worden :P) als ik dinsdagochtend een herkansing heb.
Het zijn verder niet alle deelnemers, want het wordt wel per provincie (dacht ik) gesplitst. Maar goed, dan nog, om álle deelnemers van de voorronde uit te nodigen terwijl er 3 winnaars zijn... Btw, wat zou er trouwens gebeuren als je wel gewonnen had maar niet kwam? Word je dan gediskwalificeerd of is het gewoon 'ach, dan sturen we een brief :y'? |
Citaat:
Je bent niet verplicht om te komen, Em., maar als je je afmeldt terwijl je wel gewonnen hebt, gaan ze je eerst ontzettend stalken en smeken of je als-je-blieft niet alsnog wilt komen. |
Dat lijkt me gaaf. :cool: Gestalkt worden van WIL JE ALSJEBLIEFT KOMEN. Stiekem ben ik wel een beetje aandachtsgeil. :bloos:
Nee, maar dan weet ik dat ook weer! |
Zo gaaf is het niet, ze stalken je ook als je niets hebt gewonnen volgens mij. Maar misschien doen ze dat tegenwoordig niet meer. We zullen zien! Bij welke voorronde doen jullie mee?
|
Jeetje, dan zullen ze het wel druk hebben. :P En ik doe mee bij Amsterdam.
|
Ik doe ook mee bij Amsterdam :y
|
Ik doe ook mee bij Amsterdam! Maar als je dus wint dan moet je opeens je verhaal voorlezen. Gaan jullie dat ook oefenen dan, want stel dat? :D
|
Jullie laten toch wel weten of je wat gewonnen hebt hè? :cool:
Em., doe jij mee met poëzie? |
Citaat:
|
Ik doe ook mee met poëzie! Alleen dan wel in Groningen. In Friesland moesten ze blijkbaar bezuinigen..
|
Ik heb net de derde prijs gewonnen in Amsterdam! :D (y)
|
Gefeliciteerd! Goed gedaan :cool: Ik ga straks even je verhaal lezen!
|
Citaat:
|
Vond het trouwens een goed verhaal, hoor (y) (maar had van jou ook niet anders verwacht...)
|
@Em.: Ik dacht in eerste instantie dat jij de eerste prijs had gewonnen, gezien jouw nickname en het feit dat de winnares Emma heet. :P
@Vogelvrij: Dank! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Emmer
|
Mijn naam staat per ongeluk in de lijst met finalisten. :O
|
Citaat:
Ik heb overigens niets gewonnen :( Vond het écht heel jammer, het was immers het laatste jaar dat ik mee kon doen en ik vond veel teksten van voorrondes eigenlijk niet beter dan mijn verhaal, maar er waren blijkbaar in Utrecht heel veel goede verhalen, dus tsja... Ben nu wel gemotiveerd om weer goed veel te gaan schrijven en te laten zien dat ik het best kan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |