![]() |
Gehoorbeschadiging of ontsteking
Hoi allemaal
Ik heb de laatste tijd erg veel last van mijn linker oor Als ik gewoon muziek luister met de boxen is er niks aan de hand maar als ik mijn oortjes in doet dan heb ik na 5 min al zere oren (m'n iPod staat dan op 3 streepjes qua hardheid) ik heb vroeger als kind heel vaak oorontsteking gehad (had het bijna groniesch) heb toen buisjes gehad en toen nooit keer last van gehad maar nu heb ik dus zere oren!? Ik ga nooit uit en ben ook nog nooit bij een consert geweest dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik luister wel 5 uur per dag muziek maar dat staat dan niet super hard ofso Heeft iemand een idee wat het is en wat ik er aan kan doen en moet ik hier mee naar een oorarts? |
Zijn de oortelefoontjes niet gewoon te groot voor in jouw oren?
|
Ik weet niet ik zal vandaag eens ff andere proberen
|
Met boxjes luisteren is altijd beter dan met oortjes (mits de boxjes niet te hard staan natuurlijk). Sommige koptelefoons zijn beter voor je gehoor dan oortjes, misschien dat je daar eens naar op zoek kunt gaan?
|
Bedankt voor de tip
Ik merk wel dat het bij de ene erger is dan bij de ander |
Als de dopjes niet goed waren, had je toch alleen last van de oorschelp? Waar heb je precies last van, dan? Pijn van geluid ontstaat niet zo heel erg snel, dus dan komt het waarschijnlijk door de aanraking van de dopjes?
|
Citaat:
Maar het is niet egt pijn maar meer een soort irritatie |
Maar heb je die irritatie ook zonder dat je het geluid aan hebt staan?
|
Nee dan niet
|
denk dat je gewoon een beetje een gevoelig gehoor hebt. daarmee moet je wel oppassen trouwens anders krijg je hetzelfde als ik heb, een piep in je oor! en das soms best vervelend ;)
|
Misschien eens aan je kno-arts vragen anders? (weet niet of je nog regelmatig voor controle terug moet?) Succes er mee in ieder geval;)
|
Ben nog nooit bij kno geweest maar als dit aanhoud zal ik er zeker wel ff langs gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |