![]() |
One Direction
Wat vinden jullie van de band One Direction? Ik zelf heb tot nu toe geen leuke nummers gehoord, maar Zayn Malik is ontzettend knap. Zag 2 jaar geleden een foto van hem, maar kon er niet achter komen wie dat was. Sinds dit jaar weet ik wie hij is en dat hij in band One Direction zit. Wanneer hij solo zingt is het mooi, maar het is minder wanneer ze samen zingen..
Solo Auditie: http://www.youtube.com/watch?v=cDaLfXHWF_c Laat je mening horen! |
kindermuziek
|
Ik vond One Direction altijd niets, omdat de Beliebers en de One Directioners altijd tegen elkaar strijden steeds maar meer tienermeiden werden helemaal gek op die One Direction Band sinds pas zijn De Beliebers en de One Directioners langer geen vijanden van elkaar en mogen we zelfs elkaar zelf vind ik Zayn en Harry een van de beste uit de band
ik geef toe als Belieber de liedjes van hun zijn best wel leuk (gister voor het eerst naar hun muziek geluisterd) One Direction- What makes you beautiful :) |
ik vind one direction super!
al ben ik geen one directioner hoor, dit vind ik allemaal zo overdreven, maar de liedjes vind ik echt leuk, van what makes you beautiful wordt ik zo vrolijk, maar 'moments-one direction' bv, is juist heel anders, heel mooi! en ze zijn ook best knap.. :) |
ja he vooral Zayn Malik en Harry Styles die zijn supper knap :)
en One Direction is cool !!! |
louis is ook knap! (a)
weet niet wie ik het best vind zingne, maar liam en harry zingen wel het meest, vind dat louis en naill ook wel wat meer mogen zingen.. :P |
Ik vind het 3x niks. Vooral heel erge standaard liedjes, echt niks speciaals/orgineels. Niet dat ik daar iets tegen heb maar dit is wel heftig. En ik erger me echt kapot aan die gillende one direction meisjes
|
Citaat:
|
IK BEN EEN MEGA-DIRECTIONER!!!!!!!!! *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O*
EN ZAYN VIND IK HET ALLERLEUKSTE!! HIJ IS DE MEEST KNAPPE, GEWELDIGSTE...... HIJ IS GEWOON PERFECT EN IK WIL MET HEM TROUWEN!!!! *O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O**O* ZAYNIE-ZAYNIEPOOH!!!! _O__O__O__O__O__O_ Jmmr dat hij al verloofd is met Perrie..... :'(:'(:'( |
Nee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |